karl113 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg har instralert operativesystemet på ssd hardisken. Men jeg vill ikke at alt skal lagres på den. når jeg instralerer noe så må jeg velge at det skal lagres på disk (d:) manuelt. Hvordan får jeg det til og gå automatisk ? SSD disken er disk (c:) Endret 23. februar 2011 av karl113 Lenke til kommentar
karl113 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som kan hjelpe elr ?????? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-GB%3Aofficial&q=change+default+install+dir+windows+7&aq=f&aqi=&aql=&oq= Endret 27. februar 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg lurte på det samme, og har fått hjelp til å finne en løsning: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=77397 Håper det hjalp. For meg så blir nesten alle programmene installert på D:\, men noen 3. parts programmer vil fortsatt ikke gå automatisk. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det kommer litt an på hvordan programmene skrives også. De fleste er lagd slik at de sjekker systemregisteret for å finne ut hvor de skal legge seg, mens andre programmerere er kanskje litt late og bare bruker en verdi som ikke tilpasses innstillingene til systemet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Så det er grunnen til at noen går på C og noen går på D med den endringen? men daså. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 jepp, eneste du kan gjøre er å sende sinte e-poster til utviklerene og true med å slutte å kjøpe programmene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå