Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

numberonehost.no erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skal bestille domene og webhosting snart. Har søkt litt og sett at en del anbefaler numberonehost.no. De har helt klart den beste pakken av de jeg har sett på til nå.

Men siden dette er en bedriftsside er det viktigste høy ytelse og stabilitet. Betaler heller litt ekstra for en 100% stabil løsning.

Spørsmålet er da hvilke erfaringer dere har med tanke på stabilitet og ytelse? Evnt om noen har noe negativt å si? Alt av erfaringer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal bestille domene og webhosting snart. Har søkt litt og sett at en del anbefaler numberonehost.no. De har helt klart den beste pakken av de jeg har sett på til nå.

Men siden dette er en bedriftsside er det viktigste høy ytelse og stabilitet. Betaler heller litt ekstra for en 100% stabil løsning.

Spørsmålet er da hvilke erfaringer dere har med tanke på stabilitet og ytelse? Evnt om noen har noe negativt å si? Alt av erfaringer mottas med takk!

Ingen krasj hittil, etter 1år :woot:
Lenke til kommentar
stikk innom qxl - data - domenenavn (eller noe sånt). street4you.no har diverse auksjoner der, med .com/net/org-domene, 500mb lagringsplass, 3gb transfer, etc.. for 300kr året.

Det kommer ann på hva han skal bruke plassen til. Du har ikke lov til å legge programmer, mp3´er eller filmklipp ut på serverene deres. Eneste som ikke har blitt slettet hos meg er bildene.

Lenke til kommentar

Bruker Delonic jeg, fordi de holder til i Fredrikstad (ikke langt fra der jeg bor) og var anbefalt.. Eneste negative med dem er den sinnsykt gode sikkerheten, så god at jeg ikke får se feilmeldinger i php-scripts som gjør det umulig å debuge scripts.. veldig kjedelig. Men betryggende med så sinnsykt god sikkerhet.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg registrerte et domene med numberonehost, men får ikke logget meg inn på den support greia deres. Har prøvd med "glemt passord" funksjonen og fått tilsendt nytt, men kommer meg fortsatt ikke inn... Noen flere som har problemer med dette?

Kikket på domeneshop.no , de hadde jo billige domener, med svindyr url forwarding i forhold til numberonehost.no. 195 mot 40 kr.

Det jeg syntes var negativt med numberonehost.no var et håpløst betalingssystem. Hvor vanskelig er det å få til en visa betalings sak? Jeg har altså ikke kjøpt domene enda, men har bestillt med numberonehost.no men i og med at jeg ikke får logget meg inn på support saken deres er jeg like langt..

Lenke til kommentar

Argh... Hvorfor er det ingen som tilbyr å hoste flere domener i et webhotel? Er jo helt fjernt å måtte betale for flere webhotell hvis du vil ha flere domener, og egentlig har plenty nok med plass og trafikk med et webhotell... :evil:

Det hjelper liksom ikke med billige domener, når du er nødt å kjøpe webhotell i tillegg.

(Ja, jeg vet at domener kan redirecte til det ene hotellet, men jeg vil ha separate domener)

Lenke til kommentar
Alt av erfaringer mottas med takk!

Jeg bestilte for snart et halvt år siden webhotel hos numberonehost. Det var på grunnlag av prisen og fordi jeg hadde hørt mye positivt. Jeg har absolutt ikke blitt skuffet! Jeg er storfornøyd og for et par dager siden bestilte jeg meg et eget domene + webhotel. (til privat hjemmeside)

Så vidt jeg husker har det vært stabilt og bra. Supporten er også veldig bra. Husker jeg fikk en fyr til å stille klokken på serveren eller.no slik at klokkeslettet på forumet mitt skulle bli rett.. :smile:

PS. Nå er jo også dette min eneste erfaring da.. har ikke kjenneskap til andre. Tidligere har det bare vært ustabile gratistjenester (home.no.net m.fl.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...