olemsand Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei, vil ha meg kaffemaskin, tenkte en billig til rundt 1000-1500kr Hvilken kan dere anbefale ? feks. http://www.lefdal.com/catalog/hus-hjem/kaffe-espresso/nl_sda_kaffemaskin/kaffemaskin vurderer denne: Nescafè Dolce Gusto Circulo takk Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har den maskinen selv. Det er en helt ok maskin. Bruker den kun om morgenen da jeg kun skal kun ha en kopp før jobb/skole. Til vanlig bruker jeg Moccamasteren, som jeg mener er beste valget i denne prisklassen. Regner med det er en kapselmaskin du er ute etter siden du vurderer Circuloen. Selv synes jeg at koppen med kaffe fra den maskinen ikke er varm nok. Mulig at det er beregnet til at den skal være drikkeklar med engang. Selv foretrekker jeg rykende varm kaffe. Nå skal det nevnes at jeg kun bruker den vanlige kaffe kapselen i maskinen (aroma). Er ikke så glad i dette sukkermelk kaffen. Aroma er en absolutt god kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå