Jcarlsen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei Jeg trenger nye komponenter til oppsettet mitt. Trenger ikke det nyeste av det nye. Skal brukes til sc2 og css, kanskje noe streaming. Tenker ny prosessor og skjermkort da de ser ut til å svikte. Trenger konkrete forslag til komponenter som burde byttes ut. Får dårlig fps(spikes osv) i begge nevnte spill samt HoN. Takk for alle forslag =) Disponibelt : 2500-3000NOK Setup Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.1GHz Memory: 4096MB RAM Corsair Value S. PC5300 DDR2 VideoCard: NVIDIA GeForce 9800 GT Motherboard: Asus M3N78-VM,Geforce 8200, DDR2, m-ATX, Socket-AM2+, Hybrid-SLI, PCI-EX(2.0)x16 OS: Windows 7 Professional 64-bit Power Supply: Corsair Powersupply 530 Bulk, black ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI Harddisk: Western Digital Caviar GP 500GB SATA, 16MB 7200RPM Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hvis du skal kjøpe ny prossesor, så må du også kjøpe nytt hk og ram. For er ikke noe vits å oppgradere på nåværende socket. Så da blir budsjettet ditt kanskje litt stramt. Men satt opp en fin oppdatering her. Overskrider budsjettet ditt litt, men syns det er helt klart verdt det, og du vil få mye glede av det. Endret 23. februar 2011 av ManheiM Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Viss du har et stramt budsjett, så se etter hk, ram og cpu Som han oppforbi har postet Skal tro skjermkortet du har nå holder til SC2 og CS Endret 23. februar 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 F.eks en slik http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495976 Eller slik : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=432015 Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 takk for gode svar =) Min lenke denne funker med resten av setupen min? =) har foresten CoolerMaster Mystique 631 kabinett om dette skulle har noe å si Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ja, den vil fungere fint med resten av systemet ditt. Husk at du vil måtte installere Windows på nytt med nytt hovedkort/prosessor. Du vil virkelig dra nytte av å også oppgradere grafikkort etter hvert når du får råd, for eksempel til et GTX 460. Det er først når du får nytt grafikkort at du vil se de store ytelsesforskjellene i spill (høyere FPS). Men resten av systemet ditt vil jo selvfølgelig bli mye raskere med ny prosessor. Endret 23. februar 2011 av Mathias-S Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 takk for gode svar =) Min lenke denne funker med resten av setupen min? =) har foresten CoolerMaster Mystique 631 kabinett om dette skulle har noe å si Ser bra ut Når du har fått oppgradert det, så må neste prioritet ver skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå