Veltins Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det noen som har et forslag til et fint sted å dra på en 14 dagers ferie i Thailand? Vil helst ha et sted med: -Fint hotell/leilighet -Fin strand -Barer/diskoteker/fester/beach party/you name it Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Bump, da jeg lurer på det samme, bortsett fra det siste kriteriet. Lenke til kommentar
Azila Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har vært i Koh Samui, og i Chaweng området var det restauranter, barer linet up langs hele gata på begge sider. Det er også en egen sidegate med diskoteker og diverse partyjenter. Den fineste stranda fant jeg i Nang Yuan (båttur unna), mens den fineste stranda på Koh Samui synes jeg er Chaweng. Det er der det er flest folk, men stranda er såpass lang at det er ikke noe problem. Det finnes hoteller/leiligheter i alle prisklasser i Chaweng. Selv bodde jeg i Bophut, men der er det ikke så mye festing (selv om det er livlig). Lenke til kommentar
wailer Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 14 dager i thailand, 5timer er mere enn nok , dra rett til kambodsja Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Når jeg først reiser så langt blir 14 dager for lite! Minimum 3 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå