Gå til innhold

montering av termomter på hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt 100% sikker på dette.. men til de fleste litt nyere ASUS HK så følger det med "ASUS PROBE" på HK driver cd`en.. hvis du ikke har cden kan du finne programmet her ---> http://www.asus.com.tw/support/download/it...ModelName=Tools. (Trykk på Utilities). Med dette programmet kan du overvåke alt fra Temperaturen på de forskjellige delene, til Vifte hastigheten og strømmen..

Lenke til kommentar
jeg har installert programmet, men det gir noen helt ville verdier. jeg nekter å tro at min silent twin klarer å kjøle CPU ned til 43 grader idle... dessuten er det litt moro med temp. måler på kabinett oxo...

 

Det er jo godt mulig at den kommer ned til 43 Grader.. kommer helt ann på hvilken Prossesor du har..

Lenke til kommentar
jeg har installert programmet, men det gir noen helt ville verdier. jeg nekter å tro at min silent twin klarer å kjøle CPU ned til 43 grader idle... dessuten er det litt moro med temp. måler på kabinett oxo...

 

Det er jo godt mulig at den kommer ned til 43 Grader.. kommer helt ann på hvilken Prossesor du har..

 

XP 2500+ Den utvikler jo som kjent en del varme...

 

Så og si alle måleprogramer for temperatur viser feil tempratur.  

(bruk heller temperaturmåleren i bios)

 

Og tar jeg heller ikke altfor feil, så henter pc probe sine data fra hk'et. Altså er temp. måling fra hk=pc probe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...