telealf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Løsningen for å ta foto i USA er selfølgelig å forkle fotoaparater som håndvåpen. Spesiellt for små sensorer bør det være yppelig å legge inn et objektiv i løpet av en Uzi Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har vel ikke annet å tilføye enn min indre latter; Tenker meg hipsterkids som nettopp har kommet inn i College, går på kurset, og etterpå skal være skikkelig artsy. Sånn ved å oppføre seg etter _retningslinjene til politiet_. Art. It just died. Hm, hva med malerier? Da må «skikkelige» kunstnere gå over til dét, om de ikke har gjort det fra før. Day 1: "This is how you make art. In a police-friendly, non-threatening way:" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva med å heller trene opp seg selv til å ikek trakkasere fotografer og være paranoide? AtW Lenke til kommentar
el_n3ro Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Bare å ta med staffeli og male bildet i stede, eller blir en tatt for å være old school terrorist(fotograf) da? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Bare å ta med staffeli og male bildet i stede, eller blir en tatt for å være old school terrorist(fotograf) da? Et staffeli kan fort bli tatt for å være en våpen-lavett Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har hørt mye rart om "land of the free" sine måter å håndtere folk med kamera og videokamera. Mange har blitt avhørt i mange timer for så å bli kastet ut av landet fordi man har gjort noe så uskyldig som å ta bilder av høye bygninger i NYC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg