Kristian86 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 For å ikke bli mistenkt for terrorisme holder Cleveland College of Art & Design kurs i hvordan fotostudentene skal oppføre seg når de tar bilder. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Rart ingen av de som selger speilløse systemkamera har brukt dette i reklameøyemed Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Om man ikke blir stoppet, må det jo være fordi man ser ut som en komplett amatør, ergo går det mot det ideelle ryktet for systemkameraer. Kunne dog vært interessant å se Canon/Nikon/Pentax-reklamer hvor politiet sklitakler en stakkar p.g.a. "stor linse". (Er dessverre ikke ansatt hos noe reklamebyrå.) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er jo elementært at alle terrorister er hardbarka fotoentusiaster i tillegg til å ha en stor interesse for å sprenge ting. En person med håndgranat i lommen og kompaktkamera i hånden? Turist. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Etter hvert så begynner vel terroristene på Cleveland College of Art & Design for å lære å ikke se ut som terrorister... 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Etter hvert så begynner vel terroristene på Cleveland College of Art & Design for å lære å ikke se ut som terrorister... Hvis ikke kurset er laget for å lokke til seg terrorister da. Som en slags "honningkrukke" Lenke til kommentar
JonH Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Går man rundt med noen slike beist, kan det sikkert på avstand minne om våpen. 2 Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lurer på om jeg skal ta med meg Fotosnaiperen min neste gang jeg skal til statene... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lurer på om jeg skal ta med meg Fotosnaiperen min neste gang jeg skal til statene... Da tviler jeg på om du i det hele tatt kommer inn i landet. Større sjanse for å havne på Guantanamo istedet ... Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Der var jo ein litt morsom trykkfeil i artikkelen: Nå ønsker politiet i Cleverland sammen med byens lokale College å lære opp studenter i hvordan de ser etter mistenkelige fotografer, [...] Veit ikkje om det var tilsikta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Haha, vint det var fler en meg som stusset på Cleverland Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Etter hvert så begynner vel terroristene på Cleveland College of Art & Design for å lære å ikke se ut som terrorister... Ja det var også min første tanke... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ja, det er rart hva politiet i amerika mener terrorister gjør og ser ut som. Det hjelper ikke om man er en 150kg+ hvit dame i 60-årene med en McDonnalds burger i den ene handa dersom man går med speilrefleks kamera i den andre og fotograferer på offentlig sted, og siterer grunnloven når politiet kommer og sier hallo. Dette er nettop 2 ting politiet har blitt fortalt terrorister liker å gjøre. Endret 23. februar 2011 av GullLars Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hello Cleveland (Spinal Tap). Regner med at man må ha fotograflisens i fremtiden i USA for ikke å havne i buret. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Høres mer ut som om det er politiet i Cleverland som bør komme seg på kurs... 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lurer på om jeg skal ta med meg Fotosnaiperen min neste gang jeg skal til statene... Haha, det faller nok i smak hos politiet i statene 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Rart land det der over dammen. Damepupper på TV og fotografering er ille, mens folk fritt kan kjøpe håndvåpen. Det holder altså ikke å være lovlydig, men man skal også kurses i kunsten å ikke oppføre seg eller se ut som en forbryter. Jeg var forøvrig ikke klar over at alle terrorister fulgte et kartlagt handlingsmønster. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg var forøvrig ikke klar over at alle terrorister fulgte et kartlagt handlingsmønster. Når det gjelder amerikanske terrorister, så tror jeg gjerne det. Amerikanerene er gjerne tradisjonelle og forutsigbare ... Interne terrorister, dvs. ekstreme amerikanere, er nok er en større trussel generellt en rabiate islamister. edit: fikset skrivefeil Endret 24. februar 2011 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
Horge Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Rart land det der over dammen. Damepupper på TV og fotografering er ille, mens folk fritt kan kjøpe håndvåpen. Kan ikke helt fri meg fra samme tanke. Det skal altså være tillatt å rusle rundt på åpen gate med all verdens våpen, men du må snart ha lisens for å drive med foto. Hvis du har vært medlem i fotoklubben lenge nok, så kanskje du får tillatelse til å være i besittelse av mer enn to objektiv og en blitz - men bare hvis du oppevarer utstyret i et våpenfotoskap. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) 2+2 kan bli 5 hvis man er hjernevasket til det. Og slik er samfunnet. Pyser. Var 2stk fotografer med heftig teleobjektiv her i bygda om dagen. En hadde et Sigma og den andre et Canon objektiv. Skal jeg stoppe dem fordi de kunne ha tatt bilder av en millitær installasjon som alle vet om? Eller var det bare naturen de tok bilder av? Skal jeg være redd? Kanskje det kommer en missil!!! Kanskje den bommer og jeg dør? Var de russere? Så ikke ut som muslimer! JEG ER REDD! Endret 24. februar 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg