MasterCard Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Så. Fikk dette latterlige viruset på andre pcen min igår. Det gjorde slik at jeg ikke fikk åpnet noen programmer eller noe. Fikk etterhvert overført noen spyware programmer via en USB kabel, og det ser nå ut som selve "Ineternett Security 2011" Viruset ikke er å se på pcen lenger. Det kommer ihvertfall ikke opp. MEN, pcen er forsatt infisert av noe. Kan godt hende det er samme viruset iom at det ikke så ut som noen av scanne programmene fant viruset. (Spywaredoctor osv) Nå går pcen ufattelig tregt og jeg får ikke til å innstallere noen programmer eller noe. Prøver å få scannet med flere programmer men pcen er går bare ikke med på det. Når jeg prøver å åpne program kommer "åpne i" boksen fram, og jeg må finne programmet i den før det åpner seg. Noen som har peiling? (( *har også prøvd safe mode og siste brukbare funksjoner, ingen hell* Endret 23. februar 2011 av MasterCard Lenke til kommentar
M.K Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har brukt systemgjenoppretting et par ganger med godt resultat. MS har også et bra verktøy (Se link) Lykke til. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Hvordan fungerer systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
KasperD Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har hatt problemer med dette også i det siste. Har problemer noe ala dine. Hjelp Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Systemgjenoppretting: Alle programmer->Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting Se også veiledningen Endret 24. februar 2011 av norbat Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg ble kvitt det Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det kan være en ide allikevel å kjøre gjennom veiledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå