gerrardo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei. Jeg har nå kjørt RYP ekstrem muskelvekst programmet en lengere periode, er delvis fornøyd med dette programmet.. Kom over maximum overload training program, der det er fokus på maks 4-6 rep, maks 2 muskelgrupper per trenng, som betyr at du trener opptil 5 dager i uken.. Jeg er ute etter et helkroppsprogram som bygger bra.. Jeg var inne på tanken og kjøre RYP oppsettet, Som da ser slik ut Knebøy Skråbenk Sittende roing Skulderpress Biceps Triceps Mage Kan jeg bruke dette som et helkroppsprogram og kjøre 4 sett med 4-6 reps med bra fremgang? Noen som har sett filmen "i want to look like that guy"? ANBEFALES! Han forvandler seg heeelt sykt i løpet av 6mnd, ved hjelp av 3 mnd med maximum overload training. Og 3 mnd med diett og samme harde trening. Men kan jeg fortsette å kjøre ryp, og legge meg på 4-6 reps? : ) Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "I want to look like that guy" fyren er et prakteksempel på hvordan man ikke deffer. Lei av å svare på de idiotiske spørsmålene dine. Hva med å faktisk gjennomføre noe av det du sitter å skriver om annenhver uke?! 2 Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Unnskyld meg, men hva F... er problemet ditt? Om du er så jævlig lei, så dropp det da! Herregud, makan til tapere! Om du ikke har noe positivt og hjelpsomt å komme med, så hold deg for god til å kommentere i det heletatt? Voks opp, og la de som faktisk vil hjelpe gjøre det! Takk 2 Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her er et hjelpsomt råd til deg: Ta tak i din egen ignoranse, arroganse og inkompetanse. 3 Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Her er noen ord til deg: Hvem er arogant og drittsekk her? Jeg bruker forumet til det det skal brukes til, jeg søker råd o svar på spørsmål. Jeg sier ikke at jeg vet alt, kan alt og er best.. Derfor jeg spør her, fra folk som faktisk vet mere enn meg! Men ærlig talt, jeg gidder ikke kaste bort kvelden min her, med en som deg, skaff deg en bedre hobby, enn å sitte her og være dritt! Du kan gjerne svare på dette, men ikke forvent mere av min tid! Ha en fin kveld, Snorken! 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) http://www.iform.no/forum/index.php/topic,62143.new.html#new Programmet er laget sånn at du skal klare programmet uten hjelp fra noen andre, du skal aldri trene til failure. På grunn av dette vil du aldri kunne klare å bli overtrent da belastningen av 1rm\xRm ikke er noe over 90%. står mer info på linken, anbefaler deg og kjøre programmet og gjerne kom med tilbakemeling Endret 24. februar 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Enig med storken. Du får alltid samme svar på de duplikate trådene du lager, men gidder aldri å følge rådene folk gir deg, og oppretter heller nye i håp om å få høre det du selv vil høre. Hvorfor spørre når du allerede har gjort opp en mening? Velg et ut et program. Det spiller ingen rolle om det er RYP, MAX-OT, 5x5, Myoreps eller Sovjetisk vektløfting 5000 så lenge som det er fornuftig. Følg dette programmet i et år, legg på mer vekt på stanga og øk kroppsvekten. Resultatet vil bli så og si det samme uansett hvordan du velger å trene så lenge som du øker. Jeg forstår ikke denne ubesluttsomheten i forhold til mål, trening, spising og tilskudd. Styrkeløftere trener Dietmar år ut og år inn. Kroppsbyggere kjører samme splitt år ut og år inn. Hvis du vil oppnå noe, hvorfor er du da så motvillig mot å gjøre det samme som andre som har suksess i feltet? 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Wow, etter å ha lest dine 500 tråder om at du har lyst å begynne med steorider, så hvilket program du skal kjøre og alt det tullet så har jeg komemt til at du har ekstrem kroppsbildeforstyrrelse, som også er kalt megareksi.. Hvorfor trener du egentlig? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nå er ikke jeg noen expert, i det hele tatt... Men har trent on/off i ca 2 år nå. Og det som har funket best for meg, både når det kommer til styrke og volum, samt å holde treninga morsom er dette oppsettet: Knebøy Benkpress Markløft Chins Skulderpress Roing Dips Kjører 2 "arbeidssett", der jeg har som mål å nå 12 rep, og når jeg klarer det, legger jeg på litt ekstra vekter, 2,5-5-10 kg. Alt etter hviken øvelse det er. Så jobber jeg meg opp mot 12 reps igjen. Så da får jeg en god variasjon mellom få reps, og mange reps. Det som jeg fokuserer på er at jeg skal ha progresjon på HVER trening, og det funker. Skriver treningsdagbok slik at jeg kan følge med, og vite hva jeg må pushe meg mot. I tillegg så kjører jeg litt ekstra armer, mage og legger når jeg har tid/energi/ork.. Kjører igjennom dette 2-3 ganger i uka, tar ca 80 min... LIt varierende på dagsformen. Kjørte 3splitt før (bryst/biceps - rygg/triceps - Ben/skuldre ), men grunnet mye jobb, familietilskudd etc, så funker det bedre med helkropp, så selv om jeg bare får trent 1-2 ganger på en uke, så får jeg trent alle de store muskelgruppene uansett. Og en ting er sikkert, å få kjørt de tyngste (som er de morsomte) øvelsene hver gang, er kick! Gidder ikke bruke tid på å jokke på småmanualer for å bli sterk i underarmene, dette kommer av seg selv med mark/chins/roing etcetc. Komisk å se "nybegynnere" som bruker like lang tid på å trene biceps som jeg bruker på å trene hele kroppen Just my 5 cents... Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Tusen takk for fint svar på dette! Det blir noe av det samme med ryp også.. Og skjønner hva du mener, det er fint når du kjører helkroppsprogram at det tar ikke for mye av tiden, men alikevell får du kjørt bra gjennom, og musklene får hvile en dag etter.. Kanskje det blir en runde til med ryp på meg Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 der det er fokus på maks 4-6 rep, maks 2 muskelgrupper per trenng, som betyr at du trener opptil 5 dager i uken.. Hvordan betyr det dette? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Det betyr at jeg kjører helkroppsprogram 3 dager i uka.. Knebøy skråbenk roing skulderpress biceps Triceps mage Kjører 4x6 så tungt jeg klarer, i og med at det er så få reps kan jeg hurtigere øke vektene.. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 er dette greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå