Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan slå opp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å sende henne et brev for å slå opp, syntes jeg blir helt sinnsykt barnslig og tåpelig. Si at dere trenger å snakke sammen, og legg alle kortene på bordet. Hun vil nok ta hintet, men husk også å si hvorfor du ønsker å gjøre det slutt.

Er ikke noe som er mere bittert og jævlig å gå rundt med et knust hjerte uten å vite grunnene til hvorfor exen gjorde det slutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å sende henne et brev for å slå opp, syntes jeg blir helt sinnsykt barnslig og tåpelig. Si at dere trenger å snakke sammen, og legg alle kortene på bordet. Hun vil nok ta hintet, men husk også å si hvorfor du ønsker å gjøre det slutt.

Er ikke noe som er mere bittert og jævlig å gå rundt med et knust hjerte uten å vite grunnene til hvorfor exen gjorde det slutt.

Enig.

Face to face med en grunn, er den riktige måten. Husker når eksen slo opp, så klarte han ikke å svare på hva grunnen var til at han ville slå opp. Jeg var kanskje veldig irriterende som spurte han gang på gang hva som hadde gått feil.

Det unngår man ved å bare komme med grunnen med én gang, uansett hvor vondt det måtte være for den andre parten.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...