Footy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Driver en intern spøk med noen bekjente her og tenkte jeg skulle sende de en tulle/falsk giro. Har i den forbindelse fått en slik blankett av jobben. Men har lyst å skrive alt inn på pc, så det ser mer profft ut. Prøvde å søke meg litt rundt på nett, fant noe som het "Faktura Larsen", men jeg fikk det enten ikke til å fungere, eller så er det helt feil ting Noen her som fakturerer til daglig og kan fortelle meg hva slags program man bruker til å fylle ut et standard giro ark? Du vet, et slik prefabrikert ark med hvor det står KID, KR, Kontonr. osv... Tusen takk Lenke til kommentar
Bolum Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hva med å printe din egen faktura? Word har egne maler for ferdige fakturaer, tviler på at de passer til ditt faktura-ark (regner med det er et sånt med gult nederst) men per idag ser jo mange ordentlige fakturaer helt annerledes ut enn det! Sjekk ut ulike templates/maler i Word, og se om du får det litt proft der, legg inn en ordentlig logo osv.. Lenke til kommentar
mark Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 http://enkeltmannsforetak.nyttiginfo.no/fakturamal/ Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 perfekt! takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå