Xaphor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har funnet en forlatt bygning (tidligere hestestall med påbygd hus) som det ikke virker som om det har vært noen i. Det finnes naboer i nærheten, og jeg tviler ikke på at en av dem eier det, men som sagt så har det ikke vært noen der på årevis. I hvilken grad av forbudt ville det vært dersom jeg og noen kompiser av meg skulle slått oss til der, ryddet litt opp, og lagt inn noen sofaer etc.. etc? Er det noe som kan unnskyldes? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 1. Spør i nærområdet om de vet hvem som eier plassen 2. Spør eier om dere kan gjøre det 3. ?????????? 4. Profit Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lite sannsynlig at dei får lov, det er bla. diverse brannforeskrifter o.l. som spiller inn. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Joa, men det er også den eneste lovelige måten og gjøre det på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Innbrudd. Innbrudd er en god oppsummering. Det er noen som eier det, og det kan ikke "unnskyldes" om du tar deg til rette på andres eiendom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå