Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden

QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

1. 1. Skal du få deg iPad 2?

2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

• Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene

Anbefalte innlegg

Deilig, fikk melding fra Eplehuset om at jeg ikke får iPaden med det første.

De skrev at de hadde "svært begrenset tilgang", det er vel "ingen" på fint språk, sett i perspektiv av at jeg bestilte de meget kjapt på dagen de ble lansert. Fuck Eplehuset Ålesund :D sikkert laveste prioritet i Norge.

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var bare 10 eplehus butikker som fikk inn ipad i dag

blir lang ventetid

uansett, hvis det er noen som vil ha en 64gb hvit modell, så ligger det enn å venter hos meg på eplehuset

trenger den ikke, fikk meld om at jeg kunne hente i dag. så hvis noen i trondheims område, trenger en ipad 2 64gb, fordi de ikke fikk melding i dag.

så skriv her, samme pris som butikken ofcourse

Lenke til kommentar

Ikke hørt no fra eplehuset enda, venter i spenning. Lurer på om jeg skulle sjekka lokale elkjøpen og, eller er det bortkastet tror dere?

Vent. Bestill den fra apple.no eller vent til de får den inn igjen. Slik jeg har forstått det tømmes disse butikkene for iPads realativt kjapt.

Lenke til kommentar

Latterlig hysteri rundt disse appleproduktene.

Du er som bygdetullingen som kommer inn i kirka og roper "Latterlig hysteri rundt denne guden", vifter med ølboksen og går ut igjen.

Ja riktig, jeg er akkurat sånn. Og du er akkurat som landsby-idioten som kommer til byen, klør deg i bakhode og reiser hjem igjen.

Det at det står køer utenfor butikkene, at nettbutikken er utsolgt et par timer etter at den ble tilgjengelig, synes jeg vitner om hysteri. Men klandrer ingen. Samfunnet har blitt sånn; å være først ute med ting er stor suksess.

Lenke til kommentar

Er jo tydelig at det er samme leksa om igjen...skaper ett inntrykk av at det er mange som kommer inn, slik at folk står i kø osv...sannheten er vel at de knapt har fått inn noen. Jeg forhåndsbestilte ganske kjapt, men får ingen i dag. Ikke overraskede. Så, hvor lang tid tar det vanligvis for neste sending?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var der 50 min før de begynte å slege, lefdal i hamar. Ble nr 2 i køa. Ca 30 der kl 17, vet ikke om alle fikk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg var innom byn idag (Bergen) for å se om det var noe hysteri, eller om det gikk an å få seg en. Køer langt som et vondt år. Det gidder jeg ikke, så får vel vente et par uker å bestille på nett istedenfor tenker jeg..

Lenke til kommentar

Appkjøp er knyttet opp mot kontoen din og har ingen grense så vidt jeg vet.

Det er derimot en grense for hvor mange maskiner man kan ha autorisert for samme iTuneskonto.

Man må vel u-autorisere en for å legge til en ny vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Appkjøp er knyttet opp mot kontoen din og har ingen grense så vidt jeg vet.

Det er derimot en grense for hvor mange maskiner man kan ha autorisert for samme iTuneskonto.

Man må vel u-autorisere en for å legge til en ny vil jeg tro.

Takk for svar kompis, gleder meg til å få fingrene i iPaden min :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...