Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store iPad 2 tråden

QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

1. 1. Skal du få deg iPad 2?

2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

• Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha mye musikk eller video på den gir svaret seg selv. Skal du ikke ha musikk eller video trenger du neppe 32GB med mindre du skal ha mange store spill liggende.

finns det spotify app til iPad?

En annen ting, går det ann å sync instillinger/apper fra iPod til iPaden ?

jeg har kjøp noe apper, kan jeg få de til iPaden uten å kjøpe de på nytt? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For å utdype litt, det er 3 type apps; iPhone, iPad, or universale. iPhone apps (/iPod touch apps) kan kjøres på iPad og kan skaffes ved å laste ned fra app store direkte ("kjøp"-knappen vil da vise "installer") eller synkronisere med iTunes på PC, men appsene vil enten dekke lite av skjermen eller være pikselert. Det må du da enten leve med, eller kjøpe iPad versionen av appen hvis det finnes. iPad only apps kan ikke kjøres på iPhone, så da må du uansett kjøpe iPhone versionen. Universale apps er best. Da vises et lite + tegn på kjøp/installer-knappen og det viser at samme app har både iPhone og iPad-utgave innebygd. Da kjøper du appenén gang og bruker på begge to samtidig som du vil få iPhone-versjonen på iPhone og iPad-versjonen på iPad

Lenke til kommentar

men bare en ting til :innocent:

jeg ser eller hører at det skal annosere en ny iPad, ipad 3 såfall ?

er det lurt å vente til det, enn iPad2 nå til jul ?

trur dere om det blir dyrere eller billigere enn iPad 2 som den gjore på iPad 1? (:

Hvis du er villig til å vente er det klart det kan lønne seg å holde igjen til iPad 3 blir lansert. Kommer vel tidligst på vårparten, men ville ikke satset på det.

Ångående prisen har jeg ingen ting jeg skulle sagt. Men ser ikke for meg at 3'eren blir mye dyrere enn det den veiledende prisen er på iPad 2 i dag, og at 2'eren senkes med rundt 100 $.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det vil alltid lanseres en ny iPad. Spørsmålet er om du får mer nytteverdi ut av f.eks 12 mnd med iPad 3 eller f.eks 16mnd med iPad 2. Nå mister ikke iPad så ekstremt mye verdi (har sett iPad 2 16GB WiFi til 3000, den burde du minst få igjen 2-2500 for når iPad 3 kommer) så det er ikke fullstendig galskap å oppgradere etter noen mnd.

Lenke til kommentar

Det ser ut som de har starta å lage skjermer for iPad og de skal visst være retina. Mye ber bildet kvalitet enklere sagt.

Også er det snakk om at de vil være tilgjengelig i mars. Synes man bør vente, hvis ikke du MÅ ha den NÅ. Vurderte sjøl å kjøpe 2-en på grunn av reise, men det ble ikke noe av det og da droppa jeg ipad også..

Lenke til kommentar

Lurte på en ting angående jailbreak til iPad 2, iOS5, untethered..

Vet vel at det ikke finnes nå.. men, synes det har vært snakk om Jailbreak så veldig lenge nå.. er det så vanskelig å få dette til?

Egentlig har jeg ikke vært så gira på jailbreak til min iPad, men etter å ha vært "avhengig" av et par apps, som har blitt trukket fra AppStore, av forskjellige latterlige grunner, så har jeg blitt noe irritert i det siste, og slikt sett kunne ha tenkt meg å jailbreaken den.. men, det ser ut til dette lar vente på seg, om det i hele tatt kommer..

Er det noen som har hørt noe spesielt fra, eller til!?

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...