Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Noen som har tips om case til iPad 2? Har nå bare en billig case fra Dealextreme, men den er ganske løs i fiksen, og åpner seg halveis når jeg har den i sekken så skjermen på iPad-en skrur seg på. :thumbdown:

 

Jeg kunne tenkt meg en case som renser skjermen lik Apple sitt Smartcover, og samtidig beskytter baksiden av padden. Har iPad i sekk til å fra universitet, og da egner ikke smartcover seg noe særlig.

 

Behold smartcoveret men kjøp en bakdeksel i tillegg. f.eks http://www.myincipio.com/iPad-2-Cases-Accessories/Incipio-iPad-2-Smart-feather-Ultralight-Hard-Shell-Case.asp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Incipiogear kjøper du med hell rett fra incipio. Greie priser på frakt og om jeg ikke husker feil så ligger det en kupong for litt rabatt på retailmenot, gyldig ut året.

 

Om noen har det svarte lærcoveret kan det dog ønne seg å vente. Incipio kommer med en "deluxe"-utgave av det coveret med lærbit bak: http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/incipio-lgnd-smart-feather-for-ipad-2/

 

Ang multitasking gestures, har ikke brukt dem mye da jeg glemmer at de er der, men er raskere når jeg husker det. Savner dog en gesture for å pælme appsene av skjermen for å lukke dem, for så å slippe å scrolle forbi dem når jeg bytter apps

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Ang multitasking gestures, har ikke brukt dem mye da jeg glemmer at de er der, men er raskere når jeg husker det. Savner dog en gesture for å pælme appsene av skjermen for å lukke dem, for så å slippe å scrolle forbi dem når jeg bytter apps

Enig. Finnes det en måte å slette alle apps i multitasklinja uten å krysse ut hver enkelt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har både Bambooen, AluPenen og Maglusen - samt et knippe andre raringer som ikke er verdt å nevnes. Maglus er den nyeste i rekken, og i den komparative testen jeg skrev av den så nevner jeg også de to andre (inkludert Bamboo, med andre ord) or hvilke fordeler og ulemper de enkelte har: http://www.nothingbuttablets.com/5838

 

Som jeg nevner i den testen så er en av ulempene først og fremst at den mangler Maglusen sine magneter, dog det har jeg fikset på min og Bambooen er den jeg nå bruker daglig: http://www.nothingbuttablets.com/6009

 

 

 

EDIT: når det gjelder vesken så har jeg ikke noen erfaring med den spesifikke, men den type case irriterer meg generelt grønn. Liker ikke å bulke på 20 lag når Smart Cover og eventuelt bakdeksel er nok. Smak og behag dog

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Okey takk for svar, jeg fikk inn den vesken og jeg synes ikke den bulker noe spesielt, men smak og behag ja ;)

 

Bambooen er på vei til meg nå, tror jeg får den imorgen og håper den blir bra nok. Men hvilkey stylus passer inn i den beholderen some er oppe til venstre på iPad 2? Det er beholder for styluser, ikke sant?.

 

Og vet noen om det finnes Jailbreak for iPad 2 med ios 5?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Men hvilkey stylus passer inn i den beholderen some er oppe til venstre på iPad 2? Det er beholder for styluser, ikke sant?.

 

 

 

Hodetelefonutgangen du prater om?

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe iPad men stusser på det med hvilken jeg skal ta.. WIFI ELLER WIFI+3G. Så jeg har noen spørsmål til dere som har peiling.

Må jeg kjøpe eget simkort og abonnement hvis jeg skal bruke 3g?

Hvis jeg velger den som er bare WI-FI kan ikke jeg bare bruke

MyWi appen på min iphone 4(Hvis det er ikke trådløs nett rundt meg)?

Hvi ja er jo ikke mye vits meg den 3g versjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...