Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store iPad 2 tråden

QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

1. 1. Skal du få deg iPad 2?

2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

• Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Finn min iPad funker ikke på min iPad 2 64 GB WiFi... Mener å ha lest at det bare funker på 3G. Stemmer det?

Det fungerte utmerket på min 32GB Wi-Fi.

Får det til å funke på iPad osv... Men når jeg går på iCloud.com på min Windows-maskin og deretter ''Finn min iPad'' søker den bare, men finner ikke ut hvor enheten er...

iPaden er kobla til internett og alt.. Har også prøvd mens noen har brukt den.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg sliter med App Store etter jeg oppgraderte til iOS 5. Jeg får ikke gått inn på de forskjellige appene og lest om dem, bare en mulighet for å laste dem ned. Noen som har en løsning?

I tillegg så er knappen "Update all" borte!

lukk alt (multitask menyen) og kjør en "free ram" med f.eks memory doctor. Har hatt samme problem et par ganger men å virkelig få lukket app store på den måten har funka

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg prøver å kjøpe film i itunes fra "padda" filmene blir lagt i downloads og får staus venter.

Jeg har prøvd det samme fra pc og det virker fint filmen blir lasta ned med en gang.

Er det noen som har peiling på hva som er problemet ? Jeg har kjøpt filmer fra "padda" før og da har de har blitt laste ned uten problem.

Har akkurat kjøpt et spill fra appstore og det gikk uten problem.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å kjøpe film i itunes fra "padda" filmene blir lagt i downloads og får staus venter.

Jeg har prøvd det samme fra pc og det virker fint filmen blir lasta ned med en gang.

Er det noen som har peiling på hva som er problemet ? Jeg har kjøpt filmer fra "padda" før og da har de har blitt laste ned uten problem.

Har akkurat kjøpt et spill fra appstore og det gikk uten problem.

Jeg hadde eksakt samme problem her for en ukes tid siden. Det endte med at jeg måtte sende en mail til support og få pengene refundert. Det er tydelig at iTunes sliter litt på filmseksjonen, selv om det fungerer greit på pc/mac.

Lenke til kommentar

Noen som har tips om case til iPad 2? Har nå bare en billig case fra Dealextreme, men den er ganske løs i fiksen, og åpner seg halveis når jeg har den i sekken så skjermen på iPad-en skrur seg på. :thumbdown:

Jeg kunne tenkt meg en case som renser skjermen lik Apple sitt Smartcover, og samtidig beskytter baksiden av padden. Har iPad i sekk til å fra universitet, og da egner ikke smartcover seg noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...