Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden

QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

1. 1. Skal du få deg iPad 2?

2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

• Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, takk! :)

Så da er kanskje det "store rushet" over? Slik at det ikke vil ta så lang tid etter bestilling at man får!? Vil jo som nevnt vente litt.. slik at jeg kan få det noenlunde rett etter eksamen..

:)

Jeg sitter fortsatt og venter på min iPad fra Elkjøp jeg bestilte for 4 uker siden...

Lenke til kommentar

Så da er kanskje det "store rushet" over? Slik at det ikke vil ta så lang tid etter bestilling at man får!? Vil jo som nevnt vente litt.. slik at jeg kan få det noenlunde rett etter eksamen..

Jeg sitter fortsatt og venter på min iPad fra Elkjøp jeg bestilte for 4 uker siden...

Jøss, seriøst? Jeg stakk innom Elkjøp-express i Bogstadveien for en ukes tid siden og plukka opp en der.

Lenke til kommentar

Jøss, seriøst? Jeg stakk innom Elkjøp-express i Bogstadveien for en ukes tid siden og plukka opp en der.

Spørs om Svart iPad 2 32GB WiFi ikke er så lett å oppdrive?

Edit:

Ser at de har det på lager nå, så nå burde det ha vært på vei!

http://www.elkjop.no/product/data/tablet-og-tilbehor/tablet/IPADMC770KSA/ipad-2-32-gb-wi-fi-sort

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Kan noen avkrefte/bekrefte at det går ann å logge seg inn på nettbanken til DnB med iPad, prøvde i dag, og verken nettsidene til DnB eller bankapplikasjonen dems lot megnlogge inn. Stod noe om at jeg ikke har tilgang til siden, når jeg valgte f.eks "betal til én".

Lenke til kommentar

Heisann!

Et lite spørsmål angående 3G.. hvis man kjøper og bruker det.. hvordan betaler man? Jeg har 5 GB per måned på mitt telefonabbo, er det mulig å "spleise" disse!? Eller, hvordan fungerer det med 3G og iPad?

Takk :)

Lenke til kommentar

Du kjøper et tvilling simkort hos tilbyderen din. Bruker samme abboet som du har allerede da. Kan gjøre det med mobiltelefon også. Begge kortene går på samme regning da. Koster stort sett 20 kr ellerno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bare vær klar over at tvillingsim i utgangspunktet skaper problemer med å motta samtaler på telefonen dersom det andre simkortet sitter i iPaden, det gjorde i allefall det sist jeg sjekket. Skal man unngå slike problemer er det vel et rent datakort man bør ha i iPaden i stedet for et tvillingsimkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Heisann!

Et lite spørsmål angående 3G.. hvis man kjøper og bruker det.. hvordan betaler man? Jeg har 5 GB per måned på mitt telefonabbo, er det mulig å "spleise" disse!? Eller, hvordan fungerer det med 3G og iPad?

Takk :)

Hvis du har en Android mobil (Vet ikke om det går med iOs), er det bare å sette på "WiFi hotspot" funksjonen så bruker du bare iPad WiFi mot telefonen på 3G. Var min plan ihvertfall da jeg kjøpe iPad uten 3G..

Lenke til kommentar

Hvis du har en Android mobil (Vet ikke om det går med iOs), er det bare å sette på "WiFi hotspot" funksjonen så bruker du bare iPad WiFi mot telefonen på 3G. Var min plan ihvertfall da jeg kjøpe iPad uten 3G..

Jeg deler nett fra min iPhone 4. :) Funksjonen kom i iOS 4.3, hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...