Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store iPad 2 tråden

QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

1. 1. Skal du få deg iPad 2?

2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

• Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Noen som vet om de har igjen på lefdal Hamar? Sitter på gjøvik og vurderer å ta turen, men kjipt om de ikke har igjen..

Tviler. Vet de fikk færre enn ved iPad 1 launch, var ca 30 stk der kl 17, og snakket med duden på Teknikmagasinet kl 19:30 som sa at kompisen hans hadde vært der etter 5 og fått siste 32GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er blitt lansert en jailbreak for iPad 2 enda? Kjenner at Apple sine tåpelige begrensninger allerede begynner å irritere... Hvorfor, f.eks, må jeg trues til å se YouTube videoer i utrolig dårlig kvalitet via 3G? Kan fint se HD kvalitet om jeg bruker iPhonen som hotspot så det er ingen teknisk begrensning.

Ellers storfornøyd med padden, dog hadde jeg nok ikke kjøpt denne om jeg hadde enern fra før, ikke så voldsomt stor forskjell i bruk egentlig - mulig dette tar seg opp når det kommer flere apps som utnytter den nye chippen fullt ut... (autocorrect retter forøvrig "chippen" til "FBI pen"... Wtf?)

Lenke til kommentar

Jeg var blant de ti første i køen på Elkjøp i Tønsberg, de hadde ca. 65 stk på lager. Broren min dro å kjøpte like før 19.00 og de hadde mange igjen, men kun en igjen av svart 64GB med 3G. Page One i Tønsberg hadde flere igjen på lager idag.

Jeg kjøpte svart 64GB med 3G, gikk for den dyreste just in case :)

Morsom sak denne iPadda. Garageband er morro, fotoprogrammet Photogene er faktisk bra.

Savner Flash av og til. Synd at VLC ikke kan lastes ned lenger.

Lenke til kommentar

Jeg var blant de ti første i køen på Elkjøp i Tønsberg, de hadde ca. 65 stk på lager. Broren min dro å kjøpte like før 19.00 og de hadde mange igjen, men kun en igjen av svart 64GB med 3G. Page One i Tønsberg hadde flere igjen på lager idag.

Jeg kjøpte svart 64GB med 3G, gikk for den dyreste just in case :)

Morsom sak denne iPadda. Garageband er morro, fotoprogrammet Photogene er faktisk bra.

Savner Flash av og til. Synd at VLC ikke kan lastes ned lenger.

Det er VLC sin feil det:P de trakk programmet. men det finnes andre apps i appstore som gjør akkurat det samme som vlc

Lenke til kommentar
Noen som vet om en bra vær-applikasjon til iPad? Helst en gratis :)

Jeg bruker yr.no-appen. Egenlig en iPhone-app, men den fungerer jo fint på iPad også, selv om den ikke er ment for såpass store skjermer. Er i allefall gratis, og gir en god og kjapp oversikt.

Har også prøvd WeatherPod (også gratis), som er optimalisert for iPad, men synes den er veldig uoversiktlig og rotete samtidig som den ikke støtter norsk språk.

Lenke til kommentar

Det er VLC sin feil det:P de trakk programmet. men det finnes andre apps i appstore som gjør akkurat det samme som vlc

Lastet ned movie player. Den er god den. Glad jeg slipper å konvertere om avi filene.

Har testa ein del slike players til iPaden, BUZZ Player er absolutt den beste. Tar så å si alle format og støtter wifi-syncing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...