Sanne Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har 3 maskiner i nettverk via router. Har en ftp server på en av de, men prøvde å sette opp en annen på en av de andre maskinene og da ble det problemer. Får kun en til å funke. Når den ene går så vil ikke den andre. Da må jeg inn i routeren å "koble om" til den adnre. Hvordan får jeg fikset så begge kan kjøre ftp server? Har en SMS Barricade 7004ABR router.. Takk Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Sett de opp på hver sin port, så router du de respektive portene til hver sin maskin i routeren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har 3 maskiner i nettverk via router. Har en ftp server på en av de, men prøvde å sette opp en annen på en av de andre maskinene og da ble det problemer. Får kun en til å funke. Når den ene går så vil ikke den andre. Da må jeg inn i routeren å "koble om" til den adnre. Hvordan får jeg fikset så begge kan kjøre ftp server? Har en SMS Barricade 7004ABR router.. Takk Du nå la FTP-server nr2 bruke andre porter enn server nr 1. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du må vel sette en annen port på ftp server nr2. Blir vel kluss med 2stk på port 21? Bruk port 9000 eller no. O2 Lenke til kommentar
Sanne Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Takker. Dette gjorde susen. Burde for pokker ha tenkt på dette selv også. Takk for svar alle sammen. Problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå