El Fantasma Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei. Jeg har plutselig støtt på et problem jeg aldri tidligere har vært borti. Helt plutselig så kommer jeg meg ikke inn på enkelte (mange) internettsider med Explorer (siste versjon). Sidene står å laster og laster, og tilslutt så får jeg meldingen "Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer". Dette gjelder helt tilfeldige sider som f.eks facebook eller nettavisen. VG nett kommer jeg inn på uten problemer. Enkelte sider er også plutselig blitt sinnsykt trege å laste. Har testet internettlinjen både med forskjellige båndbredde tester og ping tester. Iflg disse er linjen helt perfekt. Litt om maskinvare og andre programmer: Win 7 64 bit Intel i7 prosessor 6 GB RAM. AVG antivirus, adaware, spybot S&S, win defender og win brannmur. Scannet maskina både for virus og andre infeksjoner, finner ingenting. Noen som har vært borti lignende problemer? Har ikke testet andre nettlesere ennå. Lenke til kommentar
Jonas_LL Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Prøv nettleseren Google Chrome, Mozilla Firefox eller Rockmelt (Min personlige favoritt) Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 hadde også vært fint og vite hvilke versjon av Internet Explorer du bruker... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Beklager sen tilbakemelding, denne er nå løst. Vet ikke helt hva som var problemet, men plutselig så fungerte alt igjen..merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå