Jonta Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 @ chri-ot Liker at du har orddelingsfeil i klaginga på rettskriving : p Særskrivingsfeil med sammensatte ord mener du. If you want to pirk, then pirk it real (: Uansett er det «viktigere» om en artikkel inneholder skrivefeil og at disse blir rettet opp (for det blir de jo, ikke sant? Noen?), enn at kommentaren(e) som påpeker disse blir det. 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Akam synes å ha kommet inn en en ny agurkperiode. Tor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Akam synes å ha kommet inn en en ny agurkperiode. Tor På tide med litt sommerfølelse Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes det er litt artig med disse innslagene, men det er mulig at de burde samles til en litt lengre "Endelig fredag" artikkel. Hvis Akam kun skal skrive om de store kameranyhetene, så blir det dødt her mesteparten av tiden. 2 Lenke til kommentar
G3 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er helt ening med tomsi her. Jeg synes både artikkelforfatteren og Akam har fått unødig mye pes for denne artikkelen. Det skjer liksom ikke "world breaking news" i fotoverden hele tiden heller... Og til de som ikke liker Apple artikler : ikke trykk på linken. Så enkelt er det. Dette gjelder inne på itavisen, digi, hardware og andre it sider. Ha en fin fotohelg - alle sammen :-) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 @simen: det er alltid morsomt hvor "nytt og fancy" eksisterende produkter er, med en gang det markedsføres mot Apple-produkter. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Forskjellen er at chri-ot ikke er skribent/journalist i en av landets største internettaviser når det kommer til mobiltelefoner. Mobiltelefoner? Akam.no? Jeg leste den på amobil.no, ikke akam.no... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Definisjon penisforlenger/brystforstørrer. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg leste den på amobil.no, ikke akam.no... Du mener at du trykket på en link på amobil.no som videresendte deg til akam Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du mener at du trykket på en link på amobil.no som videresendte deg til akam Jeg er så lei av troll på forumet... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Enkelte artikler på tek.no er på flere sites. Denne akam-artikkelen kom også på forsiden av amobil.no. Ganske enkelt fordi enkelte artikler, som denne, er interessant/underholdende for flere lesergrupper. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du mener at du trykket på en link på amobil.no som videresendte deg til akam Semantikk. Finn på noe bedre å gjøre med livet. Dette er ett objektiv til en mobiltelefon. Er det rart at den da er på akam (og i tillegg amobil) sin forside? For det var det vi pratet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg