heskea Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hei jeg fikk en ide om at jeg skulle lage vannkjøling til pcen. og for at jeg har tilgang til dreiebenk/fres og annet verktøy så tenkte jeg om at jeg skulle lage selve "kjøle" delen selv. for å få noe kjekt å holde på med. så lurte jeg på om det var noen som vet hvor jeg kan få taki en klump/blokk eller noe med kopper uten å måtte ta og kjøpe et "helt trailerlast" Lenke til kommentar
heskea Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Sjekk Ebay. ok tusen takk... fikk sett litt på det men så at alle var avlange former og ikke noe veldig tykke. så det kommer nok til å være et problem... må nesten smelte om kopper og smeltetempen til kopper er ca litt over 1000 grader. noen som vet hvordan å enkelt få laget noe som klarer å varme opp metallet til 1000grader? kan kanskje et sveisepaerat hjelpe til å varme opp kopper med å lage en metall form og sette elektroden fast på siden sånt at den varmer og ikke sveiser? eller klare jeg å få denne tempen med blåselampe (propanbrenner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå