Gå til innhold

DVD kopierings program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Nero og Easy CD & DVD Creator kan gjøre denne jobben lettest tipper jeg :)

ØØØØ kan man da bacups av DVD filmer med de programmene? Låter helt ukjent for meg.......DVDShrink og DVDXCOPY Express bruker jeg. Sist nevnte brenner også kopien inn på en dvd, men DVDShrink må du brenne ut filene med f.eks Nero.

Lenke til kommentar
Nero og Easy CD & DVD Creator kan gjøre denne jobben lettest tipper jeg :)

ØØØØ kan man da bacups av DVD filmer med de programmene? Låter helt ukjent for meg.......DVDShrink og DVDXCOPY Express bruker jeg. Sist nevnte brenner også kopien inn på en dvd, men DVDShrink må du brenne ut filene med f.eks Nero.

Heh, de programmene er laget for å ta backups ja. Men det spørs om du kan lagre dem på HDD.

Det du gjør er å putte DVD i DVD-ROM 1. Så putter du tom DVD i DVD-ROM 2. Så velger du "Copy DVD" og velger at du skal kopiere innholdet i DVD1 til DVD2. Eventuelt ved å bare bruke 1 DVD-ROM og mellomlagre på HDD.

Lenke til kommentar

Heh, de programmene er laget for å ta backups ja. Men det spørs om du kan lagre dem på HDD.

Det du gjør er å putte DVD i DVD-ROM 1. Så putter du tom DVD i DVD-ROM 2. Så velger du "Copy DVD" og velger at du skal kopiere innholdet i DVD1 til DVD2. Eventuelt ved å bare bruke 1 DVD-ROM og mellomlagre på HDD.

Ja, men DVD samlingen får ganske mange DVD plater på den måten. Foretrekker å komprimere litt slik at jeg får alt inn på en DVD plate, men dette er selvfølgelig smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...