Gå til innhold

Til deg som bryr seg om sannheten ( muslimiske koranen )


Anbefalte innlegg

Nei, koranen er ikke 100 % korrekt, uansett hva du er blitt fortalt, eller har lest om på idiotiske og misinformerende Islam-sider. Det er tonnevis av historiske feil, mange som allerede har blitt bevist her på forumet.

 

Og for hundretusende gang, om du skal si noe om religionen din, støtt opp det du sier med fakta og ordentlig argumentering. Ikke bare skriv hva du vil, siden de fleste melder seg ut av debatten og det bare blir en grøt av elendig diskusjon og følelsesmessige svar på enhver post.

 

Og ja Peace2, dette var rettet til deg også, siden du har en forferdelig irriterende vane med å ikke svare ordentlig på noen andre argumenter, men går heller over til å plapre om at "du vet", når det passer deg best. Når du føler deg litt fornærmet skriver du "Din ape idiot" i caps lock og nekter å svare på argumenter. Kom med noe håndfast for EN GANGS SKYLD.

du er urettferdig der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er mest skremmende er at både Pease2 og samanta1 er villige til å drepe folk over påstandene de i sin religiøse forvirring tror er sannhet hvis de hadde kommet til makten. Og det uten å tenke annet enn "de trodde ikke på vår sanne gud".. :no:

 

De minner meg om det regimet som ble bygget opp for 70 år siden nede i tyskland, der folk på samme måte ble hjernevakset og truet til å tro at det kun var tyskere som hadde den eneste sannheten og alle andre som sa i mot ble skånsesløst drept. De lå riktig nok ikke å lekte sykkelstativ fem ganger om dagen, men de hadde forbigående stive høyre albuer som henviste hvor høyt de hadde hoppet dagen før for lederen sin... Same shit, different wrapping!

 

Det som også er skremmende er at både Pease2 og samanta1 og andre islamske skrullinger som dem har levd i vårt samfunn antagelig i flere år, men klarer ikke å se på samfunnet med annet enn forakt og syntes alle de som ikke følger vissvasset til den pedofile landeveis røveren som trodde han så gud i sine mange eplepsi anfall er mindreverdige poteter og griser som for deres del godt kunne utryddes fra jordens overflate slik at ekte sannhets søkende mennesker, som dem!, kan få leve i det de tror er den jordiske ekvalenten til himmelen. De forstår ikke at dette kun er påstander fra en mann som antagelig led av alvorlige epleptiske anfall og som hadde et gedigent ønske om å lage en religion for arabere også (kristendommen passer dårlig, også for arabere...), men tror i sin enfoldhet at de besitter sannheten.

 

De begriper ikke at de er på god vei allerede nå til de en dag i fremtiden vil klikke seg inn på nettsider med oppskrifter for å lage bomber og som de vil bruke den dagen de i sin fortvilelse over at ingen andre i dette gudeløse og foraktelige samfunnet forstår at det er de som kommer med sannheten og BOOM!!, så skal de bevise at de har rett..... også uten å forstå at de lar galskapen sin gå utover uskyldige mennesker... En dag vil vi opprette egne innheininger for slike som disse, for de har ingenting i våre samfunn å gjøre...

 

For de har ingen sannhet, de har kun påstander som de i sin forvirrende religions tåke tror er sannhet og slike folk er ikke bare farlige for seg selv, men ødeleggende for andre... De burde ha lært noe fra alle de "muhammedstan" landene der de praktiserer islam som de vil at den skal praktiseres, nådesløst og brutalt mot alle som går mot den store profeten og hans påståtte gud og da foreslår jeg at dere heller reiser til et av de landene isteden for å, i fremtiden, bombe oss som ikkevil ha noe med det verdiløse tankegodset som den profeten kom med. Så kan dere selv avgjøre hvor gode slike total islamske styresett er...

 

Det ekte muslimske budskapet tyter frem ser jeg, spesielt fra Pease2, for så fort ikke sukkeret han tror ligger tykt oppå ørkenreligionen hans virker er han kjapp med å finne frem stålet under fløyelen, der han lover folk som ikke tror på guden hans det samme han lover dem fra før, nemlig påstander og atter påstander om en skjebne som hverken Pease2 eller noen andre har det minste begrep om. Tomme tømmer skramler mest er det et ordtak som heter og det er mulig at Pease2 og samanta1 tror på trusslene og lovnadene de sprer rundt seg, men de glemmer at det er rasjonelle, logiske og kritisk tenkende mennesker de forsøker å formidle dette til, ikke ignorante beduiner og folk uten viten og kunnskap, som faktisk ikke finner allah og profeten hans mer, eller mindre, troverdig enn et hvert annet eventyr.

 

Når det kommer til sannhet er hverken Pease2 og samanta1 opptatt av den, det de er opptatt av er et inderlig ønske om å få flere med seg til å tro på den totalt ulogiske, dogmatiske og idiotiske troen de er ignorante nok til å tro på selv, dette kalles på fagspråket for kognitiv dissonans og er meget utbredt blandt religiøse nettopp fordi de ikke søker sannhet, men aksept for de valgene de selv har gjort. Fordi de etterhvert skjønner, når den første store forelskelsen går over, at valgene har store logiske brister og feil ønsker de å få flere å peke på når noen kommer med ubehagelige spørsmål om valget de har tatt, i den tro at hvis flere tror på det er de ikke så dumme selv.... Kristendom kaller seg selv for "dårens" tro og det er det tydeligvis flere som burdeha gjort!

 

Makan til frekkhet å komme her og påstå at de har noen sannhet når alt de har å komme med er løse påstander og trussler... De burde rødmet av skam der de sitter og lover ting de overhodet ikke kan holde, men siden ærlighet IKKE er en religiøs dyd, (hvordan kan det være det når de lyver så det renner både til seg selv og andre?), lider de under det enhver religiøs lider av, nemlig uærlighet mot seg selv og mot andre. For å dekke den uærligheten lærer alle religioner bort at den som tror er ærlig bare ved å tro, men tenk over det, finnes det åpne og ærlige religiøse? Som er ærlige nok til å innse at det de tror blindt på er påstander? De er ihvertfall i få tall, for når de er så ærlige må de også være ærlige nok til å innrømme en del andre flauser og da rives troens teppe vekk under dem... Hadde flere religiøse vært ærlige hadde de ikke vært religiøse vil jeg påstå! Tenk over den dere... he he

Jeg må få lov til å si at du er kunskapsmanglende , vi har ikke lov å drepe noen utenfor selvforsvar.

Du vil fort finne ut av det. det at du har mange som støtter deg imot forhindrer ikke sola fra å komme opp neste morgen.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

Lenke til kommentar

Peace 2, du bruker middelalderstrategier for å prøve å konvertere folk, men vi er fra den opplyste delen av verden hvor folk faktisk tar til seg kunnskap. Er det virkelig så totalt umulig å bevise denne guden? :/

 

Hehe ja. Det er utrolig at folk fortsatt benytter seg av disse latterlige skremselstaktikkene for å skremme folk inn i religionen sin. Det verste er at det ofte virker, selv i dagens samfunn. Hvor mange mennesker lider ikke av helvetesangst i dag? For oss opplyste som likestiller koranen og bibelens kredibilitet med harrypotter er det bare morsomt. Men for andre kan det være et rent "helvete".

 

Det eneste du oppnår er at du støter andre bort fra religionene din

 

In that case, play on.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

 

Ha ha. Skjelver i buksene. At det er mulig å være så virkelighetsfjern. Kill me with a bolt of lightning now, Allah!.... Come on, gjør det da! Nope? Jaja.

Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

Allah klarer ikke en dritt!!

 

HAN FINNES IKKE :)

Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

Allah klarer ikke en dritt!!

 

HAN FINNES IKKE :)

 

Det at allah nesten trenger et helt sekund på å drepe et menneske er jo et sterkt tegn på kraftig inkompetanse. Vi snakker jo her om duden som skapte 100 milliarder galakser med tryllestaven sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg må få lov til å si at du er kunskapsmanglende , vi har ikke lov å drepe noen utenfor selvforsvar.

Du vil fort finne ut av det. det at du har mange som støtter deg imot forhindrer ikke sola fra å komme opp neste morgen.

 

Hoho, RWS har kunnskapsmangler? Dette må være dagens.

Det spiller ikke noe rolle for meg om du støtter ham , han sier at jeg ville ha drept ham om jeg hadde makt, og det tar jeg med alvor for han kan ikke si noe sånt om meg!

min relegion tillater meg ikke å gjøre det

 

Jeg skal notere det ned om han står fortsatt for det!

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Jeg må få lov til å si at du er kunskapsmanglende , vi har ikke lov å drepe noen utenfor selvforsvar.

Du vil fort finne ut av det. det at du har mange som støtter deg imot forhindrer ikke sola fra å komme opp neste morgen.

 

Hoho, RWS har kunnskapsmangler? Dette må være dagens.

Det spiller ikke noe rolle for meg om du støtter ham , han sier at jeg ville ha drept ham om jeg hadde makt, og det tar jeg med alvor for han kan ikke si noe sånt om meg!

min relegion tillater meg ikke å gjøre det

 

Det er dette som er skremmende med religion. Alle kan forme og tyde disse bøkene akkurat som de føler for det. Hvis de finner grunn til å drepe gjør de det, og samtidig vil de finne et vers eller et sitat som godkjenner drapet.

 

Det at du ikke vil drepe RWS kun fordi boken din sier at du ikke får lov er utrolig vemmelig å si. Voks opp og bruk hue til å tenke kritisk selv! I Norge følger vi Norges lover ikke eventyrboken koranens lover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SANNHET:

 

Wafa Sultan er pengemotivert. det vet vi alle nå etter å ha sett på dette:

 

Din sannhet er basert på terror og urettferdighet , med andre ord , støtter du Wafa Sultan så støtter du terror & uro. akuratt som om jeg hadde støttet Osama binladen. Så la meg kalle deg for terrorist nå av om du fortsatt støtter henne.

 

Så han mener at hun ikke skal kunne uttale seg om en religion hun selv har vokst opp med og kjent på kroppen fordi hun er kvinne og har jobbet på en bensinstasjon?

 

Så bruker har tid på å debatere hva er "turning point" er. Hva har det med saken å gjøre?

Hva om hennes turning point er en personlig opplysning om hva islam er? Bassert på erfaring. Hvorfor skal det være et krav om å gjøre noe spesielt? Hva kunne en kvinne som henne gjort for 20 år siden? Hvilken kanal skulle hun ha brukt? Skulle hun ruslet ut på gaten i Syria og ropt høyt sine meninger?

 

Han basserer sine meninger ut i fra informasjon han finner om henne på internett? Vell, har du prøvd å søke opp denne karen? Hvem er han? Hvorfor skal han ha rett til å si sin mening?

 

Man behøver ikke være en forfatterspire for å få publisert bøker som omhandler ders liv og erfaringer, hvis dette er interesant for leserne.

 

Dette er ren skittkasting og angrep på en person, det er ikke en diskusjon av sak. Tydeligvis et helt vanlig virkemiddel i din kultur virker det som. Alle som kritiserer islam skal knuses, tråkkes på og helst drepes.

 

Denne debatten så ut til å starte som deres ønske om å opplyse "oss", og det har den virkelig gjort, men ikke slik du kanskje ønsket. For hver gang jeg diskuter med en muslim, blir jeg mer og mer sikkert på at dere religion og kultur er en vedrestyggelighet. Jeg håper dette er fordi bare galningene blandt dere gidder bruke tid på å missjonere på slike forum.

 

Hvis du tror du skaper forståelse og aksept for din kultur, religion og muslimer generelt ved å gjøre dette må du tro om igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

Vent nå litt....Kaller ikke du Guden din for Allah? Er ikke han en og samme person?

Eller er han schizofren?

 

Mulig jeg har misforstått hele greia også, altså..

Lenke til kommentar

SANNHET:

 

Wafa Sultan er pengemotivert. det vet vi alle nå etter å ha sett på dette:

 

Din sannhet er basert på terror og urettferdighet , med andre ord , støtter du Wafa Sultan så støtter du terror & uro. akuratt som om jeg hadde støttet Osama binladen. Så la meg kalle deg for terrorist nå av om du fortsatt støtter henne.

 

Så han mener at hun ikke skal kunne uttale seg om en religion hun selv har vokst opp med og kjent på kroppen fordi hun er kvinne og har jobbet på en bensinstasjon?

 

Så bruker har tid på å debatere hva er "turning point" er. Hva har det med saken å gjøre?

Hva om hennes turning point er en personlig opplysning om hva islam er? Bassert på erfaring. Hvorfor skal det være et krav om å gjøre noe spesielt? Hva kunne en kvinne som henne gjort for 20 år siden? Hvilken kanal skulle hun ha brukt? Skulle hun ruslet ut på gaten i Syria og ropt høyt sine meninger?

 

Han basserer sine meninger ut i fra informasjon han finner om henne på internett? Vell, har du prøvd å søke opp denne karen? Hvem er han? Hvorfor skal han ha rett til å si sin mening?

 

Man behøver ikke være en forfatterspire for å få publisert bøker som omhandler ders liv og erfaringer, hvis dette er interesant for leserne.

 

Dette er ren skittkasting og angrep på en person, det er ikke en diskusjon av sak. Tydeligvis et helt vanlig virkemiddel i din kultur virker det som. Alle som kritiserer islam skal knuses, tråkkes på og helst drepes.

 

Denne debatten så ut til å starte som deres ønske om å opplyse "oss", og det har den virkelig gjort, men ikke slik du kanskje ønsket. For hver gang jeg diskuter med en muslim, blir jeg mer og mer sikkert på at dere religion og kultur er en vedrestyggelighet. Jeg håper dette er fordi bare galningene blandt dere gidder bruke tid på å missjonere på slike forum.

 

Hvis du tror du skaper forståelse og aksept for din kultur, religion og muslimer generelt ved å gjøre dette må du tro om igjen.

Så han mener at hun ikke skal kunne uttale seg om en religion hun selv har vokst opp med og kjent på kroppen fordi hun er kvinne og har jobbet på en bensinstasjon?

Det er slik du har lært å putte ord i min munn.

jeg har abslutt ikke sagt noe av dette.

 

Wafa Sultan støtter terror. hun er en terrorist. selvom hun er kvinne så betyr det ikke hun ikke er terrorist da hennes gjerninger er terroriske gjerninger.

 

Støtter du også henne?

Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

Vent nå litt....Kaller ikke du Guden din for Allah? Er ikke han en og samme person?

Eller er han schizofren?

 

Mulig jeg har misforstått hele greia også, altså..

Jeg anser Gud som en Gud for alle. Jeg bevitner det også.

Noen aksepterer, andre nekter.

 

Ta en titt på websiden trådstarteren la til

 

Det er bare sånn at dere ikke vil akseptere det. de fleste vil bruke mer energi på å Juge enn å gå frem til å prøve å forstå , det er ikke uten grunn hvis dere havner i straff. da dere vil huske disse dagene nå.

 

om dere er flertall/mindretall spiller det abslutt ingenrolle da hvert enkelte blir tatt for sitt. hver av dere har 2 engler som noterer ned alt dere gjør & tenker.

Lenke til kommentar
Her er en hjemside ( http://www.islam-guide.com/no/frm-ch1.htm ) til deg som ønsker å lese om sannheten, hvis ikke du tror på det ikke kom med vonde ord til meg, respekt andre sin religion.

Du kan kom med din menning :)

Jeg ser at siden din bommer allerede på første eksempel. For det første står det at vi er laget av leire. Det er feil. For det andre står det at skjelettet kom først og så ble kledd med muskler. Det er også feil.

 

Det står jo også i 86:6-7 at befrukningen skjer via en væske som kommer fra brystet hos mannen. Vitenskapen sier derimot at befruktnungen skjer ved at sædceller som produseres i testiklene (langt unna brystet) befrukter en eggcelle.

 

Som vi ser motsier koranen direkte vitenskapen.

 

Det er også ganske uærlig av siden din å vise til Keith L. Moore, som beviselig lyver for å forsvare islam.

 

Siden din skriver videre mye tull om fjell, som f.eks. i 16:15 der det påstås at fjell ikke påvirkes av jordskjelv, men beskrivelsen er det motsatte av hva vi vet fjell er, nemlig et resultat av at jordskorpen er presset sammen.

 

Så som vi ser er koranen full av direkte feil, og det må kreative ordspill til for å få det til å høres ut som noe annet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

10:52, to minutter på overtid og ikke et skarve nys en gang.

 

Vell vell, tilbake til kjedelig prosjektplanlegging....

Jeg tror ikke du virklig ønsker dette. Allah har ikke problem med å drepe deg før neste sekund kommer. Men Gud har vissdom. + det er allerede skrevet ned når og hvor du skal dø.

 

Dette er vel det største problemet. Om jeg dreper deg, kan jeg slå meg på brystet og si det er guds vilje.

Slik forsvarer man også en bråte terrorhandlinger. Om Gud eller Allah vil, så skal bomben gå av.

 

For å dra frem historien om Adam og Awah, så er det jaggu ikke lett å hvem av disse "gode og onde" dere står på lag med. Slik er det forøvrig også med fanatikere fra de fleste religioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...