Gå til innhold

Til deg som bryr seg om sannheten ( muslimiske koranen )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sannsynlighvis, mange er muslimer bare fordi demes familie er muslimer og de er født som muslim, men ikke sikker at dem har lest koranen eller har forstått det...

Så det er en mulighet for at kun 50% av tallet peace2 presenterte er ekte muslimer?

25%? 10%? 1%? Mindre enn 1%?

 

peace2, det hjelper ikke å presentere et stort tall når man på forhånd har etablert at ikke alle registrerte muslimer er "ekte" muslimer.

 

jeg vet mange norske og andre europiske som ble muslim, fordi de viste at de tapper ikke noe hvis de bare en gang leser hele koranen og tenker litt i seg selv og si hva lever jeg for? hvor går jeg etter døden? er dette livet skapt kunn for å leve i noen år og ferdig ? tenk det er ikke noe farlig å lese koranen.

Og det er sikkert mange ikke-vestlige muslimer som har blitt kristne, fordi de visste at de ikke taper noe på å lese hele Bibelen, og spørre seg selv hva de lever for, hvor de går etter døden og om hva meningen med livet er. Det er ikke noe farlig med å lese bibelen.

Prøver du å servere meg dårlig propaganda?

De fleste religioner gir svar på alle disse spørsmålene.

Og de fleste forsyner like mye bevis for påstandene sine; Nada.

 

 

P.S.

Du glemte å svare på spørsmålet mitt:

Hvorfor skal noen som helst respektere din religion når du antyder at alle andre religioners helliger skrifter er løgn da de ikke er "sannheten"?

 

profet mohammad vær den siste profeten og han fikk guds ord og det er det som het koranen, den vær den siste og den kom etter alle de andre, gud ville at folk skal få vite at det er profet mohammad han har send til oss og at han har send hans ord med han osv...

 

Når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg ikke srevet at deres religion er løgn, men jeg sier at sannheten finnes i korannen !!

 

finnes i noen bibel og andre religiøse bøker noe som het islam ??

nei, men i koran så har gud nevnt alle de andre religionene med mange info...

Lenke til kommentar

Her er en hjemside ( http://www.islam-guide.com/no/frm-ch1.htm ) til deg som ønsker å lese om sannheten, hvis ikke du tror på det ikke kom med vonde ord til meg, respekt andre sin religion.

Du kan kom med din menning :)

Hei, samanta1!

Beklager, hvis min spørsmål sårer deg, det var ikke noe mening å såre deg eller hvem som helst annet. Jeg respekterer deres religion og vet at det finnes masse fine folk blant dere( også blant de som jeg kjenner finnes en del muslimer). Og, ikke minst, at ikke alle muslimene er terrorister!!! Men hvorfor er det så mange muslimene som driver med terror, eksploderer bombene, dreper folk? Vennligst ikke bli fornærmet, mitt land er, dessverre, bra kjent med dette problemet... Jeg bare ønsker å forstå... Beklager for min norsk, den er ikke så bra ennå.

 

 

Hei:) takk for spørsmållet ditt, den sårer ikke meg, det er bare bra at du spør, jeg kan si til deg hvorfor, mange muslimer har mistet troen og mange muslimer fikk tolket koranen på feil måtte.

 

feks. nå lever vi i 2011 alt har forandret seg, folk vil helst leve som de vil og ikke holde seg til noe religion, kultur osv..

mange muslimer som bor i norge har nesten glemt hvem de vær, jeg mener feks. hvis du er muslim så må du ikke spise svinekjøtt og ikke drikke noe alkahol og ikke ha noen fysiske kontakt med jente hvis du er gutt og ikke med gutt hvis du er jente før det er noe ekteskap, men per idag så er det mange muslimer gjør samme som de ikke tror på gud.

det er mye du må ikke gjøre når du er muslim feks.ikke ( å dreppe,stjelle, lyge, ha dårlig syn på andre osv... )

folk har forandret men livet i seg selv er det samme livet, vi har samme feil og jord og himmel, det er bare vi som vokser og tiden går og nye ting blir produsert og byggd.

 

når det gjelder terror, så er det en gruppe som drepper andre og seg selv under dette navnet ( islam )

disse gruppene kidnapper småe gutter/ jenter de vokser under demmes menning og forklaring, de lær dem hvis du dør og drepper disse går du til paradise, og det er gud som vil at du skal gjøre det og sånne ting( tolker koranen på feil måtte )

tenk hvis mora di eller faren din har lært deg noe i fra du vær liten vil ikke de virke på deg? sånn skjer det med deg stakkars de ungene blir kidnappet og vokser under demmes hånd og når de vokser så har dem ikke noe å tappe de gjør hva de ble bedt om å gjøre.

 

 

BWAHAHAHAHHHAAHAHAHHAHA... HAAHAHAHAHAH. :nei:

Lenke til kommentar

Nei, koranen er ikke 100 % korrekt, uansett hva du er blitt fortalt, eller har lest om på idiotiske og misinformerende Islam-sider. Det er tonnevis av historiske feil, mange som allerede har blitt bevist her på forumet.

 

Og for hundretusende gang, om du skal si noe om religionen din, støtt opp det du sier med fakta og ordentlig argumentering. Ikke bare skriv hva du vil, siden de fleste melder seg ut av debatten og det bare blir en grøt av elendig diskusjon og følelsesmessige svar på enhver post.

 

Og ja Peace2, dette var rettet til deg også, siden du har en forferdelig irriterende vane med å ikke svare ordentlig på noen andre argumenter, men går heller over til å plapre om at "du vet", når det passer deg best. Når du føler deg litt fornærmet skriver du "Din ape idiot" i caps lock og nekter å svare på argumenter. Kom med noe håndfast for EN GANGS SKYLD.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

profet mohammad vær den siste profeten og han fikk guds ord og det er det som het koranen, den vær den siste og den kom etter alle de andre, gud ville at folk skal få vite at det er profet mohammad han har send til oss og at han har send hans ord med han osv...

 

Når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg ikke srevet at deres religion er løgn, men jeg sier at sannheten finnes i korannen !!

 

finnes i noen bibel og andre religiøse bøker noe som het islam ??

nei, men i koran så har gud nevnt alle de andre religionene med mange info...

Hvorfor skriver du bare søppel? Alt dette er noe du TROR. Ingen her er interessert i å høre hva du TROR, fordi det er TRO. Vi har forstått at du er muslim, du behøver ikke å provosere alle andre med det religiøse babbelet ditt. Dette er hva jeg kaller propaganda og forkjynnelse.

 

Det eneste du oppnår er at du støter andre bort fra religionene din og hatet mot islam vokser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er en hjemside ( http://www.islam-guide.com/no/frm-ch1.htm ) til deg som ønsker å lese om sannheten, hvis ikke du tror på det ikke kom med vonde ord til meg, respekt andre sin religion.

Du kan kom med din menning :)

Hei, samanta1!

Beklager, hvis min spørsmål sårer deg, det var ikke noe mening å såre deg eller hvem som helst annet. Jeg respekterer deres religion og vet at det finnes masse fine folk blant dere( også blant de som jeg kjenner finnes en del muslimer). Og, ikke minst, at ikke alle muslimene er terrorister!!! Men hvorfor er det så mange muslimene som driver med terror, eksploderer bombene, dreper folk? Vennligst ikke bli fornærmet, mitt land er, dessverre, bra kjent med dette problemet... Jeg bare ønsker å forstå... Beklager for min norsk, den er ikke så bra ennå.

 

 

Hei:) takk for spørsmållet ditt, den sårer ikke meg, det er bare bra at du spør, jeg kan si til deg hvorfor, mange muslimer har mistet troen og mange muslimer fikk tolket koranen på feil måtte.

 

feks. nå lever vi i 2011 alt har forandret seg, folk vil helst leve som de vil og ikke holde seg til noe religion, kultur osv..

mange muslimer som bor i norge har nesten glemt hvem de vær, jeg mener feks. hvis du er muslim så må du ikke spise svinekjøtt og ikke drikke noe alkahol og ikke ha noen fysiske kontakt med jente hvis du er gutt og ikke med gutt hvis du er jente før det er noe ekteskap, men per idag så er det mange muslimer gjør samme som de ikke tror på gud.

det er mye du må ikke gjøre når du er muslim feks.ikke ( å dreppe,stjelle, lyge, ha dårlig syn på andre osv... )

folk har forandret men livet i seg selv er det samme livet, vi har samme feil og jord og himmel, det er bare vi som vokser og tiden går og nye ting blir produsert og byggd.

 

når det gjelder terror, så er det en gruppe som drepper andre og seg selv under dette navnet ( islam )

disse gruppene kidnapper småe gutter/ jenter de vokser under demmes menning og forklaring, de lær dem hvis du dør og drepper disse går du til paradise, og det er gud som vil at du skal gjøre det og sånne ting( tolker koranen på feil måtte )

tenk hvis mora di eller faren din har lært deg noe i fra du vær liten vil ikke de virke på deg? sånn skjer det med deg stakkars de ungene blir kidnappet og vokser under demmes hånd og når de vokser så har dem ikke noe å tappe de gjør hva de ble bedt om å gjøre.

 

 

BWAHAHAHAHHHAAHAHAHHAHA... HAAHAHAHAHAH. :nei:

 

ikke noe morsomt !!

Lenke til kommentar

profet mohammad vær den siste profeten og han fikk guds ord og det er det som het koranen, den vær den siste og den kom etter alle de andre, gud ville at folk skal få vite at det er profet mohammad han har send til oss og at han har send hans ord med han osv...

 

Når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg ikke srevet at deres religion er løgn, men jeg sier at sannheten finnes i korannen !!

 

finnes i noen bibel og andre religiøse bøker noe som het islam ??

nei, men i koran så har gud nevnt alle de andre religionene med mange info...

Hvorfor skriver du bare søppel? Alt dette er noe du TROR. Ingen her er interessert i å høre hva du TROR, fordi det er TRO. Vi har forstått at du er muslim, du behøver ikke å provosere alle andre med det religiøse babbelet ditt. Dette er hva jeg kaller propaganda og forkjynnelse.

 

Det eneste du oppnår er at du støter andre bort fra religionene din og hatet mot islam vokser.

ikke noe søppel, det er sannheten, hvis ikke du bryr deg om sannheten så ikke les noe av det, just like that !

 

Dere vil ikke lese og tenke,så da har du ikke lært noe som er verdt i livet.

Lenke til kommentar

ikke noe søppel, det er sannheten, hvis ikke du bryr deg om sannheten så ikke les noe av det, just like that !

 

Dere vil ikke lese og tenke,så da har du ikke lært noe som er verdt i livet.

Hvilke religioner har du lært om da? Utenom islam? Jeg tror ikke du har lært noe mer enn meg. Og det du kaller sannhet, deter subjektiv sannhet, det er din sannhet.

 

Din sannhet er ikke det samme som min sannhet.

 

Og alle har forstått hva din sannhet er, så da er vel denne tråden ganske unødvendig?

Lenke til kommentar

Mitt poeng var at det var helt enestående ironisk. Din tro er 99 % trolig et resultat av indoktrineringen til dine foreldre, og så velger du å forklare terrorister på samme måten...

Jeg lært det på skole og lest mye selv !

jeg tror på gud fordi jeg vet at han finnes og han har skapt alt, ikke fordi min familie tror på gud.

Lenke til kommentar

Jeg lært det på skole og lest mye selv !

jeg tror på gud fordi jeg vet at han finnes og han har skapt alt, ikke fordi min familie tror på gud.

Av akkurat samme grunn tror alle andre på andre guder. Alle tror på sine guder fordi de vet at de finnes, og de vet at gudene har skapt alt.

 

Så denne sannheten, den har jeg hørt tusen ganger før. Og jeg begynner å bli jævli lei av det. Det er ikke noe unikt med det. Og min erfaring sier at hvilken religion det er snakk om er irrelevant. Det som faktisk betyr noe er om personen det gjelder er en religiøs skrulling, og jeg er blitt overbevist om at du havner i den kategorien.

Endret av Abigor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mitt poeng var at det var helt enestående ironisk. Din tro er 99 % trolig et resultat av indoktrineringen til dine foreldre, og så velger du å forklare terrorister på samme måten...

Jeg lært det på skole og lest mye selv !

jeg tror på gud fordi jeg vet at han finnes og han har skapt alt, ikke fordi min familie tror på gud.

 

Og om familien din hadde vært buddhister, så hadde du lært mye om buddhismen selv og du hadde vært sikker på at din tro var den riktige.

Om familien din hadde vært kristen, så hadde du lært mye om kristendommen selv og du hadde vært sikker på at din tro var den riktige.

Om familien din hadde vært hinduister, så hadde du lært mye om hinduismen selv og du hadde vært sikker på at din tro var den riktige.

 

Ble du oppdratt som muslim? Da er du et offer av indoktrinering også. Du er på akkurat samme måte som terrorister, feilinformert og hjernevasket fra ung alder av.

 

Hvorfor? Fordi dine foreldre satte deg antakeligvis aldri ned og sa, nå skal vi reflektere over hvorvidt gud finnes eller ikke, og hvilken gud vi skal tro på. Nei, det var heller aldri et spørsmål. Når de satte deg ned, lærte deg deg historier fra Islam eller sitater fra koranen.

 

Hvorfor er Islam "sannheten"? Mener du dette subjektivt, eller objektivt? Og hvorfor er ikke kristendommen sannheten? Hvorfor er ikke hinduismen sannheten? Mennesker akkurat sånn som deg har blitt oppdratt i andre religioner verden over, og de er like sikker i sin tro som du er.

 

Det faktum at man må forklare noe så enkelt som dette beviser hvor lite reflekterte religiøse mennesker er over sin egen tro. Prøv å tenke over argumentene mine istedenfor å skrive et svar om at jeg tar feil med en gang. Eller er det for skummelt å ta argumentene til vurdering?

Endret av Narsissisten
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mitt poeng var at det var helt enestående ironisk. Din tro er 99 % trolig et resultat av indoktrineringen til dine foreldre, og så velger du å forklare terrorister på samme måten...

Jeg lært det på skole og lest mye selv !

jeg tror på gud fordi jeg vet at han finnes og han har skapt alt, ikke fordi min familie tror på gud.

 

 

 

Read before post plzz?

Lenke til kommentar

Når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg ikke srevet at deres religion er løgn, men jeg sier at sannheten finnes i korannen !!

Ja, men hvis Islam er sannheten, så er det mange andre religioner der ute som er løgner.

Det sier jo seg selv at Tor, Allah og Gaia ikke kan eksistere side om side.

 

finnes i noen bibel og andre religiøse bøker noe som het islam ??

nei, men i koran så har gud nevnt alle de andre religionene med mange info...

Ja, Jødedommen og Kristendommen er nevnt i Koranen, som ikke er rart siden Islam er basert på disse religionene. Det er enda mindre spektakulært at Islam ikke nevnes i Tora eller Bibelen siden Islam ikke eksisterte før flere hundre år etter Tora og Bibelen.

 

det er sannheten, hvis ikke du bryr deg om sannheten så ikke les noe av det, just like that!

Igjen, hvorfor er du så ufin mot alle andre religioner enn din egen?

Respekt mot andre religioner er vel ikke så viktig når det ikke er Islam det snakkes om?

 

Dere vil ikke lese og tenke,så da har du ikke lært noe som er verdt i livet.

Igjen, "hyggelig" holdning du har til medmennesker av andre oppfatninger.

Med "lesing" så antar jeg du mener lesing av spesifikt Koranen?

Du gjetter jo bare på forhånd at ikke-muslimske brukere her ikke har lest Koranen.

Hvis du faktisk brydde deg om sannheten, og om å "tenke selv", så hadde du vel kanskje spurt først, gjort litt research, istedet for å forhåndsdømme folk.

Selv har jeg lest koranen, og jeg ble ikke overbevist om at det var sannheten.

Kanskje tolket jeg den feil? Men jeg tolket den faktisk så bokstavelig som mulig.

Men hvis jeg må gjette meg fram til hva ditt og datt betyr så er det jo minimal sjanse for at jeg følger Koranen korrekt.

Endret av O3K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det morsomme i alt dette med at muslimene har den mest nøyaktige boken, er at Jesu fire biografier var ferdige innen maks 30 år etter hans død. Muhammeds biografi, derimot, ble ikke til før over et århundre etterpå.

Jesu biografi? Øh. Evangeliene? Da må jeg opplyse at det to 40 år før det første evengeliet ble skrevet. Og... Nei, jeg skal ikke starte der. Jeg kunne brukt de neste to timene på å fotelle deg ett og annet om evangeliene, Jesu liv og samtid, religion og kultur på Jesu tid osv osv, men jeg skal kjøre fra jobb for to minutter siden.

Leser vi Apostlenes Gjerninger, som ble skrevet av Lukas, er det tydelig at Paulus er den sentrale figuren i boka. Men den ender mens Paulus forsatt er under husarrest i Roma. Den forteller ikke hele historien. Hva skjedde med Paulus? Apostlenes Gjerninger gir ikke svaret, sannsynligvis fordi den ble skrevet før Paulus ble drept.

 

Med dette avklart, kan ikke Apostlenes Gjerninger ha blitt skrevet før år 62 e.Kr. Siden vi vet at Apostlenes Gjerninger er den andre delen av et todelt verk, hvor førstedelen er Lukas' evangelium, må Lukas ha kommet tidligere. Og fordi Lukas lånte deler av Markus, må Markus være enda tidligere. Matteus kom nesten samtidig som Lukas, og Johannes kom litt etter.

 

Lar vi ett år gå mellom hvert evangelium, dukker Markus opp i år 60 eller sent på 50-tallet, Matteus og Lukas mellom 60 og 61, Apostlenes Gjerninger i 62, etterfulgt av Johannes evangeliet senere på 60-tallet.

 

Da kan vi konkludere med at evangeliene var på plass innen 30 år etter Jesu korsfestelse.

 

Vell dette er et tema som kan diskuteres.

Det jeg imidlertid ser er at jeg kanskje har tullet med hva vi egentlig diskuterte. Jeg mener såklart år 40, og ikke år etter han død som jeg nå ser du skrev.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gospels

Dating

 

Estimates for the dates when the canonical gospel accounts were written vary significantly; and the evidence for any of the dates is scanty. Because the earliest surviving complete copies of the gospels date to the 4th century and because only fragments and quotations exist before that, scholars use higher criticism to propose likely ranges of dates for the original gospel autographs. Scholars variously assess the majority (though not the consensus [99]) view as follows:

Mark: c. 68–73,[100] c 65-70[3]

Matthew: c. 70–100.[100] c 80-85.[3]

Luke: c. 80–100, with most arguing for somewhere around 85,[100] c 80-85[3]

John: c 90-100,[3] c. 90–110,[101] The majority view is that it was written in stages, so there was no one date of composition.

 

Traditional Christian scholarship has generally preferred to assign earlier dates. Some historians interpret the end of the book of Acts as indicative, or at least suggestive, of its date; as Acts does not mention the death of Paul, generally accepted as the author of many of the Epistles, who was later put to death by the Romans c. 65.[citation needed] Acts is attributed to the author of the Gospel of Luke, which is believed to have been written before Acts, and therefore would shift the chronology of authorship back, putting Mark as early as the mid 50s. Here are the dates given in the modern NIV Study Bible (for a fuller discussion see Augustinian hypothesis):

Matthew: c. 50 to 70s

Mark: c. 50s to early 60s, or late 60s

Luke: c. 59 to 63, or 70s to 80s

John: c. 85 to near 100, or 50s to 70

 

Ser forøvrig her at dette er oppjustert til år 50 mot år 40 som jeg skrev. Nermere beskrevet her.

http://en.wikipedia.org/wiki/Augustinian_hypothesis

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

Det som er mest skremmende er at både Pease2 og samanta1 er villige til å drepe folk over påstandene de i sin religiøse forvirring tror er sannhet hvis de hadde kommet til makten. Og det uten å tenke annet enn "de trodde ikke på vår sanne gud".. :no:

 

De minner meg om det regimet som ble bygget opp for 70 år siden nede i tyskland, der folk på samme måte ble hjernevakset og truet til å tro at det kun var tyskere som hadde den eneste sannheten og alle andre som sa i mot ble skånsesløst drept. De lå riktig nok ikke å lekte sykkelstativ fem ganger om dagen, men de hadde forbigående stive høyre albuer som henviste hvor høyt de hadde hoppet dagen før for lederen sin... Same shit, different wrapping!

 

Det som også er skremmende er at både Pease2 og samanta1 og andre islamske skrullinger som dem har levd i vårt samfunn antagelig i flere år, men klarer ikke å se på samfunnet med annet enn forakt og syntes alle de som ikke følger vissvasset til den pedofile landeveis røveren som trodde han så gud i sine mange eplepsi anfall er mindreverdige poteter og griser som for deres del godt kunne utryddes fra jordens overflate slik at ekte sannhets søkende mennesker, som dem!, kan få leve i det de tror er den jordiske ekvalenten til himmelen. De forstår ikke at dette kun er påstander fra en mann som antagelig led av alvorlige epleptiske anfall og som hadde et gedigent ønske om å lage en religion for arabere også (kristendommen passer dårlig, også for arabere...), men tror i sin enfoldhet at de besitter sannheten.

 

De begriper ikke at de er på god vei allerede nå til de en dag i fremtiden vil klikke seg inn på nettsider med oppskrifter for å lage bomber og som de vil bruke den dagen de i sin fortvilelse over at ingen andre i dette gudeløse og foraktelige samfunnet forstår at det er de som kommer med sannheten og BOOM!!, så skal de bevise at de har rett..... også uten å forstå at de lar galskapen sin gå utover uskyldige mennesker... En dag vil vi opprette egne innheininger for slike som disse, for de har ingenting i våre samfunn å gjøre...

 

For de har ingen sannhet, de har kun påstander som de i sin forvirrende religions tåke tror er sannhet og slike folk er ikke bare farlige for seg selv, men ødeleggende for andre... De burde ha lært noe fra alle de "muhammedstan" landene der de praktiserer islam som de vil at den skal praktiseres, nådesløst og brutalt mot alle som går mot den store profeten og hans påståtte gud og da foreslår jeg at dere heller reiser til et av de landene isteden for å, i fremtiden, bombe oss som ikkevil ha noe med det verdiløse tankegodset som den profeten kom med. Så kan dere selv avgjøre hvor gode slike total islamske styresett er...

 

Det ekte muslimske budskapet tyter frem ser jeg, spesielt fra Pease2, for så fort ikke sukkeret han tror ligger tykt oppå ørkenreligionen hans virker er han kjapp med å finne frem stålet under fløyelen, der han lover folk som ikke tror på guden hans det samme han lover dem fra før, nemlig påstander og atter påstander om en skjebne som hverken Pease2 eller noen andre har det minste begrep om. Tomme tømmer skramler mest er det et ordtak som heter og det er mulig at Pease2 og samanta1 tror på trusslene og lovnadene de sprer rundt seg, men de glemmer at det er rasjonelle, logiske og kritisk tenkende mennesker de forsøker å formidle dette til, ikke ignorante beduiner og folk uten viten og kunnskap, som faktisk ikke finner allah og profeten hans mer, eller mindre, troverdig enn et hvert annet eventyr.

 

Når det kommer til sannhet er hverken Pease2 og samanta1 opptatt av den, det de er opptatt av er et inderlig ønske om å få flere med seg til å tro på den totalt ulogiske, dogmatiske og idiotiske troen de er ignorante nok til å tro på selv, dette kalles på fagspråket for kognitiv dissonans og er meget utbredt blandt religiøse nettopp fordi de ikke søker sannhet, men aksept for de valgene de selv har gjort. Fordi de etterhvert skjønner, når den første store forelskelsen går over, at valgene har store logiske brister og feil ønsker de å få flere å peke på når noen kommer med ubehagelige spørsmål om valget de har tatt, i den tro at hvis flere tror på det er de ikke så dumme selv.... Kristendom kaller seg selv for "dårens" tro og det er det tydeligvis flere som burdeha gjort!

 

Makan til frekkhet å komme her og påstå at de har noen sannhet når alt de har å komme med er løse påstander og trussler... De burde rødmet av skam der de sitter og lover ting de overhodet ikke kan holde, men siden ærlighet IKKE er en religiøs dyd, (hvordan kan det være det når de lyver så det renner både til seg selv og andre?), lider de under det enhver religiøs lider av, nemlig uærlighet mot seg selv og mot andre. For å dekke den uærligheten lærer alle religioner bort at den som tror er ærlig bare ved å tro, men tenk over det, finnes det åpne og ærlige religiøse? Som er ærlige nok til å innse at det de tror blindt på er påstander? De er ihvertfall i få tall, for når de er så ærlige må de også være ærlige nok til å innrømme en del andre flauser og da rives troens teppe vekk under dem... Hadde flere religiøse vært ærlige hadde de ikke vært religiøse vil jeg påstå! Tenk over den dere... he he

Endret av RWS
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Wafa Sultan er pengemotivert. det vet vi alle nå etter å ha sett på dette: http://www.youtube.com/watch?v=AXmeusdh7BE

Din sannhet er basert på terror og urettferdighet , med andre ord , støtter du Wafa Sultan så støtter du terror & uro. akuratt som om jeg hadde støttet Osama binladen. Så la meg kalle deg for terrorist nå av om du fortsatt støtter henne.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...