Gå til innhold

Til deg som bryr seg om sannheten ( muslimiske koranen )


Anbefalte innlegg

forbudt i følge islamsk lov ja. mennesker er skapt av mann & kvinne. de er ikke skapt for sex overganger mellom menn & menn, kvinner- kvinner. da dette vil skape korrupsjon i samfunnet.

Ja tenk hvor fælt det hadde vært om vi godtok folk for hva de var og ikke over ignorante sløve religiøse "tolkninger" av hva disse menneskene er.... Fy av meg altså, for dette er jo ikke mennesker i det hele tatt...

 

Religiøsitet er det eneste som skaper "korrupsjon, dumskap og innsnevrethet" hos mennesker... Ikke den eneste faktoren såklart, men duverden så stor...

 

 

Hva om alle ble homser? hva ville ha skjedd om 100 år? ville det påvirket menneskevekst? ( det er bare personlig perspektiv, Gud sa kun at det er forbudt)

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

Ja la oss dra dette utenfor alle vidder.... Jeg kjenner og har kjent mange homo seksuelle jeg uten at jeg har blir farget av det i det hele tatt. Hva tror du egentlig, at det smitter :p

 

Faktisk syntes jeg at pedofili overgrep begått av muslimske menn på muslimske mindreåreige jenter er langt mer ekkelt og frastøtende enn homo seksualitet skal jeg velge altså, men det er jo greit for deg fordi den pedofile profeten din gjorde det.... Du syntes vel kanskje ikke at det er ekkelt engang, gjør du vel? (Tenk om du falt i unåde hos profeten din...)

 

Homofili er en seksuel legning som ikke går ut over andre enn de som er innvolvert og de som er homofile er det frivillig... Kan en ni år gammel muslimsk jente som nettopp er giftet bort til en 35 år gammel muslimsk gris si det samme når han skal gjøre det samme som den elskede profeten sin? Tror ikke det.... skikkelig frastøtende!!!! Åssen klarer du å forsvare dette pease2?

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo akuratt som hvis jeg spør deg. kan jeg tisse i gata?

Du vil mest sansynlig få svar som:

- Det ville ikke vært så hyggelig men du kan så lenge det er ingen hindring..

Skal vi sammenligne med islam ville svaret vært dødstrusler og muligens terrorangrep.

 

forbudt i følge islamsk lov ja. mennesker er skapt av mann & kvinne. de er ikke skapt for sex overganger mellom menn & menn, kvinner- kvinner. da dette vil skape korrupsjon i samfunnet.

 

Hva om alle ble homser? hva ville ha skjedd om 100 år? ville det påvirket menneskevekst? ( det er bare personlig perspektiv, Gud sa kun at det er forbudt)

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

  1. Når verden nærmer seg overbefolkning, er det ikke bare bra at ikke alle er heterofile og får barn? Eller hva synes du?
  2. Respekterer du homofile? Så lenge de respekterer deg må vel du respektere de, i følge islam?
  3. Hva så om du synes det er ekkelt?

 

Det står et helt kapitel om kvinner i Koran.

så står det et helt kapitel om Maria (Moren til Jesus) som er kvinne.

Så det kan regnes som 2 hele kapitler om kvinner.

ingen kapitel om menn..

Alle andre kapitler handler om menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

forbudt i følge islamsk lov ja. mennesker er skapt av mann & kvinne. de er ikke skapt for sex overganger mellom menn & menn, kvinner- kvinner. da dette vil skape korrupsjon i samfunnet.

 

Hva om alle ble homser? hva ville ha skjedd om 100 år? ville det påvirket menneskevekst? ( det er bare personlig perspektiv, Gud sa kun at det er forbudt)

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

 

Hva har det med saken å gjøre om noen synes det er ekkelt? Det handler om to personer (i de fleste tilfeller) som gjør noe de liker å gjøre. Det de gjør påvirker ingen andre.

 

Det er også mange ganger flere mennesker på Jorden enn det behøver å være. Hvis befolkningen blir halvert på en generasjon så kan du begynne å bli litt bekymret. Jeg ville tro at vi tåler å gå ned til en tidel uten at vi tar særlig skade. 700 millioner mennesker er fortsatt ganske mange mennesker. Det er nesten like mange som det bor i hele Europa i dag. Det kan føre til en del tomme områder rundt omkring, men naturen har bare godt av at vi lar mer av den være i fred.

 

Hele verdens befolkning av mennesker har bare vært over 1000 millioner i 200 år, mens det moderne mennesket har vært til i 200,000 år.

 

Å forby homofili er heller ikke en god måte å få befolkingsveksten opp på. Det det først og fremst fører til er mange ulykkelige mennesker. Mens her i vesten har vi mange heterofile par som forblir barnløse livet ut. Om noe så må det komme påbud, ikke forbud. Påbud om å få barn. Men tviler på at majoriteten ville synes noe om et slikt påbud, og det ville være mye bedre å tilby penger o.l. til de som får barn. Samtidig som forholdene legges til rette for at det ikke skal være en stor byrde for dem å oppdra barn.

 

Trengs heller ikke sex lenger for å få satt igang graviditet. Og bør ikke være noe problem å holde sædbankene fulle hvis det ble lagt til rette for det. Å forby homofili er å begynne helt feil sted.

 

Tror du forresten at å forby heterosex ville vært en god måte å bekjempe overbefolkning på?

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

 

Jeg har snakket mye med statsviter. Han har imponerende kunnskaper om mange ting, kanskje spesiellt historien på balkan, men han kommer til kort når det gjelder religionen islam. Jeg er i stand til å peke på konkrete feil i hans utsagn om islam, og det virker som at han har en forhåndsbestemt apologetisk holdning til ideologien. Hva gjelder Karen Armstrong så stiller hun i samme gaten. Mye kunnskap om islam, men ikke nok til å skille fakta fra fiksjonell ønsketenkning. Dette resulterer i en lang rekke logiske feil som gjør at konklusjonen blir helt på jordet. Jeg har lest flere av hennes bøker, og jeg ble ikke imponert. Hun finner det hun vil finne, og hun bryter med en lang rekke etablerte tolkningstradisjoner for å nå målet sitt. Hvis man ønsker å lese om islam, og sitte igjen med en forklaring som samsvarer med den dokumenterte historien, så er Robert Spencer forfatteren for deg.

Jeg var skeptisk da du anbefalte meg denne forfatteren Robert Spencer. Han gjør ikke annet enn å dyrke negativ tankegang. Som Robert D. Crane sier; "Spencer inverts Islam's true teachings by omitting text from passages he quotes and by using unreliable and extremist sources"

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er engelen Triha.

Gud har sendt meg ned hit for å slutte fred.

Han befaler at alle de som ikke tror på han skal bli sendt til et sted i smertefull lidelse fanget av røde farger. I 2012 kommer verden til å gå under, og Gud vil redde alle som tror på han. Han har gitt meg oppgaven å få andre til å tro på han, slik at han kan redde enda fler.

Vær snill, og hjelp meg å sende budskapet ut til alle som er uten tro.

 

Jeg kjenner Erkeengelen Gabriel, og for å bevise det, så har jeg lagt ved denne:

slik at dere med sikkerhet kan tro på det jeg sier.

 

 

 

------------------------------

 

Eja.

Endret av triha
Lenke til kommentar

enkelte muslimer driter meg ut.

Dumt å skylde på andre for de feilene en selv gjør, er det ikke?

 

de tror på de samme påstandene som du gjør hvis du er muslim bare så du vet det... Det er jo akkurat derfor religiøs tro ikke har noe med logikk, rasjonalitet eller kritisk tenkning å gjøre, tre ting som heller ikke du blander inn i din tro, så ikke kom her og tro du er noe bedre enn de som tror de besitter sannheten i form av påstander i koranen er du snill, for da er du i tillegg dummere enn dem også.... De tror i det minste at de er ærlige med hva de tror, hva ere din unnskyldning liksom?

Lenke til kommentar

enkelte muslimer driter meg ut.

Dumt å skylde på andre for de feilene en selv gjør, er det ikke?

 

de tror på de samme påstandene som du gjør hvis du er muslim bare så du vet det... Det er jo akkurat derfor religiøs tro ikke har noe med logikk, rasjonalitet eller kritisk tenkning å gjøre, tre ting som heller ikke du blander inn i din tro, så ikke kom her og tro du er noe bedre enn de som tror de besitter sannheten i form av påstander i koranen er du snill, for da er du i tillegg dummere enn dem også.... De tror i det minste at de er ærlige med hva de tror, hva ere din unnskyldning liksom?

 

 

Nei du kan ikke sammenligne meg med f.eks. Osama Bin Laden. BARE FORDI HAN KALLER SEG MUSLIM ?

Lenke til kommentar

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

Jeg tror det har noe med at grunnløse påstander med henvisning til mytologiske fortellinger og tilfeldige sammenlikninger faller utenfor min definisjon av rasjonalitet og fornuft.

Lenke til kommentar

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

Jeg tror det har noe med at grunnløse påstander med henvisning til mytologiske fortellinger og tilfeldige sammenlikninger faller utenfor min definisjon av rasjonalitet og fornuft.

ok , men da får vi tro hver vårt...

Lenke til kommentar

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

Jeg tror det har noe med at grunnløse påstander med henvisning til mytologiske fortellinger og tilfeldige sammenlikninger faller utenfor min definisjon av rasjonalitet og fornuft.

ok , men da får vi tro hver vårt...

 

Du får tro i vei. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre om noen synes det er ekkelt? Det handler om to personer (i de fleste tilfeller) som gjør noe de liker å gjøre. Det de gjør påvirker ingen andre.

Dette er direkte feil og ei banalisering av homofilt samlivs destruktive innverknad på samfunnet vi lever i. Sjølvsagt er skaden størst hjå dei to som tek del i akten (kjønnssjukdomar, spes HIV/AIDS-problematikk, hedonistiske mentalforstyrringar, analruptur, forvridd kjønnsidentitet, auka prevalens for samlivsbrot etc etc). Samstundes må vi aldri gløyme at slike forhold på same måte som røyking har evne til å skade ein potensiell tredjepart (adoptivborn, tidl born frå heterofile forhold) såvel som samfunnet generelt (devaluering av ekteskapet/kjernefamilien, auka kostnader for helsevesenet, auka behov for utanlandsk arbeidskraft grunna låg fertilitetsrate). Lat oss sjå meir spesifikt på desse konsekvensane:

 

1. Det er eit veldokumentert faktum at barn i oppvekstfasen har behov for kjønnsmodellar av båe kjønn for å kunne utvikle seg optimalt psykososialt og psykoseksuelt. Særleg balansen i dei første 5-6 åra er av avgjerande betydning for identitetsskaping og sjølvstendegjering, og studiar viser at einkjønna stimuli gjerne er direkte forbunde med unormal femininisering eller machosimulering med potensiell kvinneforakt (hos menn).

 

Kjelde Jørn Jørstad, psykiater: http://tux1.aftenposten.no/bakgr/980915/kronikk.htm

 

2. Ved å bryte den nære relasjonen mellom mor-far-barn, vil storsamfunnet i aukande grad måtte ta på seg roller som opphavleg var tiltenkt kjernefamilien. Vi har ei auka institusjonalisering både ved oppvekst og alderdom, og utan kjernefamilien til å korrigere dei stimuli borna vert påført utanfrå, vil vegen til statleg indoktrinering vere kort (jfr. kommunistiske styresett). Dette er ikkje eit argument mot homofili spesielt, men mot alle samlivsformer som bryt med det tradisjonelt normative.

 

3. Auka helsegevinst ved heterofilt samliv kjem både som ein konsekvens av tryggare, meir stabile parforhold (mindre utsett for stress, normalt cortisol-nivå), samt patologiske tilstandar direkte knytt til ei abnorm seksualutfalding. Mange studiar viser at homofile oftast har fleire partnarar, i slike miljø førekjem det meir tilfeldig ons, og den påfølgjande auken i kjønnssjukdomar gir helsevesenet store utgifter som potensielt kunne vore unngått. Ein i større grad utagerande livsstil med meir utstrakt bruk av rusmiddel og liknande lyststimuli, aukar dei detrimentale følgjene av dette yttarlegare.

 

4. Statistikk frå 2008 viser at Norge ligg på ein 159. plass på lista over land med høgast fertilitet med ein rate på låge 1,78. Vår populasjon stig framleis, men vi er fullstendig avhengig av innvandring for at denne utviklinga skal halde fram. Dette har både nasjonale og globale ringverknader.

 

Nasjonalt: Innvandring er ikkje negativt, men eit positivt gode for samfunnet. Det negative kjem først dersom det multikulturelle fortrengjer delar av vår eksisterande kulturarv (religion, demokrati, ytringsfridom), noko som fort kan skje dersom vi er avhengig av utanlandsk arbeidskraft for å oppretthalde verdiskaping.

 

Globalt: Den generelt låge fertiliteten i alle vestlege land, gir oss svake kort i kampen mot ekspansiv jihad-orientert islamisme (der fertilitetsraten i motsetnad til vår er høg). For å unngå eit potensielt eurabia, er dette derfor ei utvikling som bør stagnerast, noko som umiddelbart kan betrast gjennom ei strengare abortlovgivning, forbod mot aktiv dødshelp og restriksjonar mot homofilt samliv. I motsett fall vil snart ikkje spørsmålet vere om vi bryr oss om "sanninga i den muslimske koran", men kor mykje vi må betale i dhimmi-skatt for å sleppe å bry oss..

Endret av HEAL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei. Jeg er engelen Triha.

Gud har sendt meg ned hit for å slutte fred.

Han befaler at alle de som ikke tror på han skal bli sendt til et sted i smertefull lidelse fanget av røde farger. I 2012 kommer verden til å gå under, og Gud vil redde alle som tror på han. Han har gitt meg oppgaven å få andre til å tro på han, slik at han kan redde enda fler.

Vær snill, og hjelp meg å sende budskapet ut til alle som er uten tro.

 

Jeg kjenner Erkeengelen Gabriel, og for å bevise det, så har jeg lagt ved denne:

slik at dere med sikkerhet kan tro på det jeg sier.

 

 

 

------------------------------

 

Eja.

Muslimer har aldri sagt at verden skal under i 2012.

 

Vi har abslutt ikke lov til å si noe sont når vi ikke vet når verden går under. Det er KUN Gud som vet , til og med Gebril (et av de nærmeste englene) ikke viste det. .

 

Hei. Jeg er engelen Triha.

Gud har sendt meg ned hit for å slutte fred.

Så bør du være forsiktig når du tuller med sånne verdier.

Gud vil spørre deg om hvert eneste ord du sa der...

best å slutte med sont & studere det Gud har sagt til menneskeheten istedet for å lage humor av det uten å lese hva det innebærer av konsekvenser senere.

Jeg skulle ønske du kunne skjønne dette. men vet ikke helt om du gjør/ikke. Gud vet best egenltlig.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

Homsesex har jeg ingenting i mot og forsvarer det fullt ut. Har du lyst til å vite hva jeg synes om pedofili din profet drev også?

Jeg snakker ikke til homser. sorry, join the list!

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

Homsesex har jeg ingenting i mot og forsvarer det fullt ut. Har du lyst til å vite hva jeg synes om pedofili din profet drev også?

Jeg snakker ikke til homser. sorry, join the list!

 

Så hyggelig for deg da, men hva har det med meg som er hetero å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...