Gå til innhold

Hva tenker du om Islam (muslim) ?


Anbefalte innlegg

Ellers lurer jeg på hvorfor muslimske menn ikke har empati eller følelser? De er mest opptatt av å være tøff og stolt og ha massevis av ære, men IQ-en ligger på bånn. Hvorfor er ikke muslimer opptatt av å være intelligente istedet for å leke en flokk med sjimpanser?

Tanken om at du er litt vel generaliserende har aldri slått deg?

 

Bedre å være generaliserende og uskadd enn å late som om multikultur er bra og ende opp voldtatt og mishandlet av en beriker etter å ha gått uredd inn i et beriker-område.

Jeg har alltid vært åpen for andre kulturer, har nytt godt av dette og fått mange nye venner, hatt gode ferier og gøye opplevelser med personer fra andre kulturer.

 

Fremmedfrykt er vel ordet du leter etter?

 

Ja du har vel det. Du har mange muslimske venner da spesielt fra moralpolitiet regner jeg meg? Du bor vel i Groruddalen/Grønland, har barn på skole med 99% fremmedkulturelle?

 

http://www.youtube.com/watch?v=d7p4pq8nB2Y

 

Her blir en gutt mobbet livsgnisten ut av fordi han er hvit og står for sine hvite verdier. Stakkars moren som tror at multikulturalisme er bra.

 

Fremmedfrykt er bra og veldig genetisk naturlig.

 

Heller norsk dugnadsånd og medfølelse enn muslimsk/fremmedkulturell lokal-imperialisme og seksuell voldaggresjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

 

Her er en video av hvordan en gruppe muslimer ble banket opp. Disse var fantastiske muslimer som ville hjelpe storbritanias samfunn ved å utdanne seg til å bli enda bedre rustet til å hjelpe.

 

Hva får de til takk? En gjeng hvite mennesker, sjimpamser spør du meg, banker de opp!

 

Hvite mennesker går alltid med mange mot en og angriper aldri alene. Eller synes du dette var en generaliserende påstand, kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

 

Ja du har vel det. Du har mange muslimske venner da spesielt fra moralpolitiet regner jeg meg? Du bor vel i Groruddalen/Grønland, har barn på skole med 99% fremmedkulturelle?

 

http://www.youtube.com/watch?v=d7p4pq8nB2Y

 

Her blir en gutt mobbet livsgnisten ut av fordi han er hvit og står for sine hvite verdier. Stakkars moren som tror at multikulturalisme er bra.

 

Fremmedfrykt er bra og veldig genetisk naturlig.

 

Heller norsk dugnadsånd og medfølelse enn muslimsk/fremmedkulturell lokal-imperialisme og seksuell voldaggresjon.

 

Jeg bor i bergen, har ingen muslimske venner.

 

Jeg gidder ikke svare på de generaliserende utsagnene dine. Hvem som helst kan komme med generaliserende påstander om folkegrupper og hente fram enkelttilfeller som "beviser" deres påstander.

Lenke til kommentar

 

Ja du har vel det. Du har mange muslimske venner da spesielt fra moralpolitiet regner jeg meg? Du bor vel i Groruddalen/Grønland, har barn på skole med 99% fremmedkulturelle?

 

http://www.youtube.com/watch?v=d7p4pq8nB2Y

 

Her blir en gutt mobbet livsgnisten ut av fordi han er hvit og står for sine hvite verdier. Stakkars moren som tror at multikulturalisme er bra.

 

Fremmedfrykt er bra og veldig genetisk naturlig.

 

Heller norsk dugnadsånd og medfølelse enn muslimsk/fremmedkulturell lokal-imperialisme og seksuell voldaggresjon.

 

Jeg bor i bergen, har ingen muslimske venner.

 

Jeg gidder ikke svare på de generaliserende utsagnene dine. Hvem som helst kan komme med generaliserende påstander om folkegrupper og hente fram enkelttilfeller som "beviser" deres påstander.

 

Selvfølgelig har du ingen muslimske venner. Folk som sier de elsker multikulturalisme bor som regel i helt hvite nabolag og later som om alt er helt brillefint. Du får passe på deg selv hvis du tar turen innom Grønland ved natterstider.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

Her er en video av hvordan en gruppe muslimer ble banket opp. Disse var fantastiske muslimer som ville hjelpe storbritanias samfunn ved å utdanne seg til å bli enda bedre rustet til å hjelpe.

 

Hva får de til takk? En gjeng hvite mennesker, sjimpamser spør du meg, banker de opp!

 

Hvite mennesker går alltid med mange mot en og angriper aldri alene. Eller synes du dette var en generaliserende påstand, kanskje?

 

Det er en påstand jeg ikke kjenner meg igjen i. Ettersom jeg har vokst opp dypt inne i Oslos multikulturelle paradis vet jeg nok mye mer om muslimer, holdninger og tendenser enn deg. Når en hvit person har tatt æren fra en eller annen muslim, så kommer de ikke alene med verbale, intelligente utsagn, nei da tar de med seg det de har av våpen, kniver og folk og skal jule opp fyren. Jeg har blitt angrepet endel i ungdomsårene men heldigvis allierte jeg meg med noen panser-bygde serbere som ikke likte at muslimer plaget dere hvite venn, så da gikk det "bra".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Selvfølgelig har du ingen muslimske venner. Folk som sier de elsker multikulturalisme bor som regel i helt hvite nabolag og later som om alt er helt brillefint. Du får passe på deg selv hvis du tar turen innom Grønland ved natterstider.

Du skrev nettopp at jeg sikkert gikk på en 99% innvandrerskole...

Jeg bor forresten heller ikke i et hvitt nabolag. Bor i bergen sentrum og har mange venner som kom fra andre kulturer. Alle innvandrere er ikke muslimer, skjønner du :)

 

Jeg har da aldri påstått at det er brillefint i de områdene? Har vært der selv og sett hvordan det er der. Kjenner folk derfra også og har hørt historier. Poenget mitt er at du er generaliserende som skylder på muslimene som gruppe og ikke andre årsaker.

 

Hadde vi snudd situasjonen om, rent teoretisk: "Vi" var innvandrere til et tikt, muslimsk land. Tror du ikke vi også ville klumpet oss sammen og oppført oss på samme måte som de gjør i f. eks oslo i dag?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har du ingen muslimske venner. Folk som sier de elsker multikulturalisme bor som regel i helt hvite nabolag og later som om alt er helt brillefint. Du får passe på deg selv hvis du tar turen innom Grønland ved natterstider.

Du skrev nettopp at jeg sikkert gikk på en 99% innvandrerskole...

Jeg bor forresten heller ikke i et hvitt nabolag. Bor i bergen sentrum og har mange venner som kom fra andre kulturer. Alle innvandrere er ikke muslimer, skjønner du :)

 

Jeg har da aldri påstått at det er brillefint i de områdene? Har vært der selv og sett hvordan det er der. Kjenner folk derfra også og har hørt historier. Poenget mitt er at du er generaliserende som skylder på muslimene som gruppe og ikke andre årsaker.

 

Hadde vi snudd situasjonen om, rent teoretisk: "Vi" var innvandrere til et tikt, muslimsk land. Tror du ikke vi også ville klumpet oss sammen og oppført oss på samme måte som de gjør i f. eks oslo i dag?

 

"Vi" har en overlegen kultur og væremåte som er formet ut av kaldt miljø og samarbeidsevne. Muslimer klumper seg sammen hvor det skal være, i Pakistan, sandland eller Norge. Europa er et vanvittig krigsherjet kontinent og har vært i krig stort sett hele tiden de siste 2000 år, men likevel bygger den europeiske mann opp sitt samfunn til stadig nye høyder. Dette går visst ikke like bra i f.eks Haiti (må ikke være muslim for å være primitiv).

 

Steder som Persia var faktisk veldig utviklede helt til de ble tvangskonvertert til Muhammedanismen. Arabere har alltid vært barbariske stammefolk som plyndrer og voldtar det de selv. Dvs. at de ikke har empati eller medfølelse. Du mener at muslimer generelt har masse medfølelse og empati? De stiller opp på dugnad for håndballklubben mannssterke ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er trist og si det, men Islam er en religion som har ødelagt for folk nede i sandlannene i 1,5 tusen år. Araber-landene og midtøsten, hadde frem til religionen kom, noen av de mest utviklede og lærde folkene i Verden.

 

Sammen med grekerne kommer masse av kunnskap fra disse tidlige tidene her i fra. Som matte, medisin og astrologi. Midtøsten var frem til Islam kom like utviklet, hvis ikke mer utviklet enn mange av sine europeeiske naboer. Da religionene ble banken inn i hodene på dem var det som om all utvikling stoppet opp. Hele stede har, som Muhammed ønsket, blitt igjen i gamledager og er i mot alt moderne.

Endret av St€rk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

  1. Islam er ikke "funnet opp"
  2. Islam ble ikke "innført" av Mohamed (pbuh).
  3. Islam er ikke en versjon av kristendommen osv. men motsatt ( Islam eksistens gjald siden første mennesket, det er kun folk som har gått seg ville & laget egne relegioner for makt som mange sier)
  4. Islam er for hele menneskeheten.
  5. Islam er en veiledelse som Gud har lovet Adam og Adams barn (oss) .
  6. Islam er løsningen for mennskets nesteliv.

Sender en oppdatering senere inshallah hvor jeg tauer opp alt jeg sa mot lenker så ingen påstår at det er påstander fra min side.

Ja hvor ble det av denne oppdateringen din da? Var det kanskje bare piss og svada du kom med?

"Islam for hele menneskeheten" = rofl...tro hvordan verden hadde sett ut da. Fy faen.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at Islam er en religion oppfunnet av en pedofil stormannsgal tulling for 1500 år siden. Den blir i dag brukt til å herske og undertrykke.

 

Den har ingen rot i virkeligheten på lik linje med alle andre religioner.

Jeg synes det er helt utrolig at religiøse i dag ikke kan innse at de har blitt lurt i alle år.

Det er jo så innlysende!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Enda en idiot som liker å fortelle andre hvordan de skal leve livet sitt.

 

Frekk type!

 

Forteller hvilken musikk vi ikke skal høre på?

Forteller hvem vi skal og ikke skal ha sex med?

Forteller når vi skal ha sex og når vi ikke skal ha sex?

Forteller hva som er galt og hva som ikke er galt?

 

Lager stråmenn, appellerer til følelser fremfor fornuft, sprer løgn og later som han er bedre enn alle andre.

 

Er det rart folk hater islam?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enda en idiot som liker å fortelle andre hvordan de skal leve livet sitt.

 

Frekk type!

 

Forteller hvilken musikk vi ikke skal høre på?

Forteller hvem vi skal og ikke skal ha sex med?

Forteller når vi skal ha sex og når vi ikke skal ha sex?

Forteller hva som er galt og hva som ikke er galt?

 

Lager stråmenn, appellerer til følelser fremfor fornuft, sprer løgn og later som han er bedre enn alle andre.

 

Er det rart folk hater islam?

Du må se videoen igjen , han sa ikke hva du skal og ikke

Er det rart folk hater deg?

Endret av peace2
Lenke til kommentar

  1. Islam er ikke "funnet opp"
  2. Islam ble ikke "innført" av Mohamed (pbuh).
  3. Islam er ikke en versjon av kristendommen osv. men motsatt ( Islam eksistens gjald siden første mennesket, det er kun folk som har gått seg ville & laget egne relegioner for makt som mange sier)
  4. Islam er for hele menneskeheten.
  5. Islam er en veiledelse som Gud har lovet Adam og Adams barn (oss) .
  6. Islam er løsningen for mennskets nesteliv.

Sender en oppdatering senere inshallah hvor jeg tauer opp alt jeg sa mot lenker så ingen påstår at det er påstander fra min side.

Ja hvor ble det av denne oppdateringen din da? Var det kanskje bare piss og svada du kom med?

"Islam for hele menneskeheten" = rofl...tro hvordan verden hadde sett ut da. Fy faen.

Oppdatering med link:

http://islamforhuman...ress.com/islam/

 

La meg som en muslim merke folk som har medbringet faktafeil i sine påstander.

Rødt=Feil fakta

Orange= "?" / for å mobbe / blanding?

Grønn= OK

Svart=nøytral

 

Islam er en ny religion, en ørkenreligion og en religion der kvinner ikke får samme rettigheter som menn. Islam er en religion som også inkluderer politikk, og er uforenelig med demokrati. Islam er en religion som fører de forferdelige lidelser, både for dyr og mennesker. Veldig mange land der muslimer er i flertall har diktatur og dårlig styre.

 

 

Islam er som alle andre religioner funnet opp av mennesker for å forklare ting vi ikke vet, og for å styre folket.

Bare tull!

 

 

Islam er som andre religioner noe jeg helst ser folk holde for seg selv, og heller ikke presser sine barn til å tro på. Islam har ikke noe grunnlag for å påstå at innholdet har noe med virkeligheten å gjøre, og har ingenting med å fortelle mennesker hva vi skal og ikke skal gjøre. Og det er like mye misbruk at Islam brukes til å true barn med Helvete som at Kristendom gjør det.

 

 

Jeg hadde lyst å spørre om hva dere synes om Islam og hvilken tanke har dere om dem?

 

En totalitær versjon av Kristendommen som er laget for å ta over steder og som grenser til det politisk ekstreme uansett hvor den er, og er uforenlig med Demokrati og Vestlige idealer.

 

  1. Islam er ikke "funnet opp"
  2. Islam ble ikke "innført" av Mohamed (pbuh).
  3. Islam er ikke en versjon av kristendommen osv. men motsatt ( Islam eksistens gjald siden første mennesket, det er kun folk som har gått seg ville & laget egne relegioner for makt som mange sier)
  4. Islam er for hele menneskeheten.
  5. Islam er en veiledelse som Gud har lovet Adam og Adams barn (oss) .
  6. Islam er løsningen for mennskets nesteliv.

Sender en oppdatering senere inshallah hvor jeg tauer opp alt jeg sa mot lenker så ingen påstår at det er påstander fra min side.

 

Muslim.

 

Oppdatering med link:

http://islamforhuman...ress.com/islam/

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Du må se videoen igjen , han sa ikke hva du skal og ikke

Er det rart folk hater deg?

Han sier at andre mennesker er horer og prostituerte utifra hvordan de kler seg. Man er ikke en hore utifra hvilke klær man går med.

 

For å være hore eller prostituert må man selge sexuelle tjenester.

 

Hvem hater meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

islam er sikkert en like god/dårlig religion som alle andre, er bare en del av folket som tror på islam som er problemet. "hurrdurr kan ikke spise grisekjøtt (grunnen er vel at svinekjøtt ikke var rent å spise, for noen 1000 år siden?), ikke lov å ha sex utenfor ekteskap så hvis du blir voldtatt må vi kaste steiner på deg til du dør" osv. det er troen på gud som er det viktige i alle religioner, ikke alle gamle levereglene.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Du må se videoen igjen , han sa ikke hva du skal og ikke

Er det rart folk hater deg?

Han sier at andre mennesker er horer og prostituerte utifra hvordan de kler seg. Man er ikke en hore utifra hvilke klær man går med.

 

For å være hore eller prostituert må man selge sexuelle tjenester.

 

Hvem hater meg?

 

han sier det etter gode definisjoner altså , så selvom du elsker noen så kan denne personen være en hore

 

folk hater deg

Lenke til kommentar

han sier det etter gode definisjoner altså , så selvom du elsker noen så kan denne personen være en hore

 

folk hater deg

Hvorfor er folk sine følelser for meg som individ et tema i denne tråden?

 

Han har ingen myndighet til å definere hva hore og prostituert betyr. Du blir nødt til å sitere hva han mener med de ordene, for jeg finner ikke ut av hva du mener.

 

Jeg elsker mange horer, hvorfor er det et paradoks at den man elsker er en hore?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...