Eirik Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Artig. Følger med her. Prøver meg på opptaket selv i sommer Bra Hvordan går det med treninga? Wow, jeg er treig. Går greit det. Litt stagnasjon i russetida, men er i rimelig bra form. Går inn støvler for tiden. Bruker du noen innleggssåle? Kan anbefale deg å kjøpe en skikkelig såle med demping osv. Det blir en helt ny sko. Fant noen ut av stupegreia? Aldri tatt en salto i mitt liv.... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jepp, har sånne innleggsåler. Absolutt verdt hver eneste krone. Jeg tror det er baklengsstup fra 3 m vi skal. Men, er usikker. Tror uansett at det er lurt å øve litt på stup osv før opptaket Hvordan ligger du i forhold til krava? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sorry at jeg bryter inn her, gutta men jeg lurer; Sier inntakspapirene dere har noe spessielt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 om opptaket eller hva mener du? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Forut for opptaket får man vel et brev med generell innformasjon som oppmøtested osv. Sa dette noe spessielt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 nei, egentlig ikke. Fikk med 3 brev - test av opptakskrav - underskrift på at vi skal dra i militæret - Ark på om vi skal utsette førstegangstjenesten Også mye informasjon hva vi skal ha med oss og når vi må møte opp etc. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jepp, har sånne innleggsåler. Absolutt verdt hver eneste krone. Jeg tror det er baklengsstup fra 3 m vi skal. Men, er usikker. Tror uansett at det er lurt å øve litt på stup osv før opptaket Hvordan ligger du i forhold til krava? Klarer alt av krav med god margin. Men trener målrettet på de aktuelle øvelsene fortsatt, i tillegg til løp/tur med sekk osv. Gleder meg som en unge Blir det noe selvpining da? (Svømming i kaldt vann etc) Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hehe...selvpining er vel kanskje noe man burde spare til selve opptaket? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 bra bra har ikke pint meg noe særlig nei. Eller, blir vell mere større utfordringer som jeg har bedt meg selv utpå. du da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Nei, nei - blir svært lite av det. Blir helt klart meste løping, løfting og gåing. Men får se om ikke det blir et par bad også etterhvert.. Men i været som er her oppe i nord nå kan det knapt kalles pining. Snarere tvert imot Godt trente folk er det vel stort sett over hele linja. Nå har jeg like lite peiling som resten på selve opptaket, men grovuttaket er vel i all hovedsak for å luke vekk Call Of Duty-headsene? Ikke misforstå.. tar på ingen måte lett på det. Endret 11. juni 2011 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 ja, har fått for meg at det er mange gode trente folk som skal inn. De sier at det er rundt 150 stykker som faller av de 3 første ukene, så er det rundt 130 den siste uka. Er vell kanskje noen som er litt for opptatt av skyting og granater som skal inn, og man merker nok fort hvem som er motivert nok og ikke. Uansett, så veit jeg ikke så veldig mye om opptaket Jeg prøver å ikke lese så mye om selve opptaket og ta heller øvelsene som det kommer og gjøre så godt jeg kan der og da. Istede for å henge meg opp i detaljer Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mindre enn en måned igjen! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 jeg veit!! Jeg er ekstremt spent nå! Treninga går bra, og motivasjonen er bra. Har lært meg å stupe baklengs og forlengs nå også. Jeg har aldri tenkt så mye på en ting før, gleder meg noe sykt etter 1 og et halvt år med trening. Jeg lyver heller ikke viss jeg sier at jeg har tenkt på fallskjermjeger i hver dag i 500 dager nå. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Si meg, hva slags treningsformer er det du bruker nå? Er det mye fokus på kondisjon eller er det primært sekken du tenker på? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 kondisjon og sekk. Jeg har roet litt ned på hardtreninga, men tror ikke det har gått noe utover formen min. Jeg har forbedret meg med 2 minuter på en løperunde som jeg tok i dag. Fra 18.50 til 16.50. Har også gått opp i styrken også de siste ukene. Fra å såvidt klare 20x3 til å fint klare 20x6 i pushups. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Flott! Løping med sekk da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Bare i oppoverbakker. Ikke bortover eller nedover, siden det er veldig stor belastning. Har ikke løpt så veldig mye, men nada problem å løpe opp en stor bakke nå, noe som var alt for tungt før husker jeg Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er noe dritt i begynnelsen, ja! Sjekket kravene da? Tenker spessielt på løpekravne? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) har ikke sjekke kravene siden påska ca. Men veit at jeg ligger godt over alle med god margin. Håper på å ta 5000meter mellom 18 og 19 min, håper også å løpe hele speedmarsjen. Er gira som faen nå, jeg fokuserer egentlig bare på å ikke miste hodet og bli alt for ivrig. Må klare å holde treninga på et fornufting nivå der jeg ikke pådrar meg skader og lar kroppen restituere seg fra trening til trening. Har lært å styppe forlengs og baklengs nå da. Forlengs gikk greit fra 3meter, har ikke prøvd baklengs, men det kan ikke være så forbanna vanskelig, nå som jeg kan grunnteknikken. Det skal også sies at det blir lettere jo høyere opp man kommer i stup, men hardere mentalt. Endret 25. juni 2011 av Sno Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvordan gikk det? Og når du løper med sekk, hvordan reimer du sekken etc? Sliter veldig med at det jeg har i sekken ikke ligger på plass, og 'vugger' når jeg løper. Da blir det ganske mye tyngre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå