Gå til innhold

Grande sin treningslogg

Grand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke noe tur i dag, pga av sjukdom. Nå skal jeg ta meg sammen og ha 2 fridager uten trening. For å se hvordan formen er på torsdag. Er lei av å være småsjuk nå.
Var ute en tur i stad, og da fikk jeg lyst til å ligge ute i telt! satser på at det blir en 3 dagerstur eller noe i påska.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

håper på å komme ned på 10 tallet på 3000m. Klarer ganske fint å løpe lenge med sekk, så lenge det ikke er monster stigning, så tror ikke det blir noe problem heller. Men, skal kjøre test i lysløypa når all snøen er vekk. Den er veldig kupert terreng og traktorvei. Så det blir en ordentlig speedmarsj.

Skal løpe 5000m 1 mai også, dette er også under konkurranse. Så blir greit å se hvor jeg ligger henn. Dog det er 2 mil med sykling først, så antar at det vil slå litt ut på 5000metern. Men ikke med så mange sekunder.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

svømming:

500m oppvarming

400m bein

600m med paddels og isolerte bein.

God økt, merker at sjukdommen begynner å forsvinne. Skal ta sekkturen i morra for å ikke pushe alt for mye på kroppen, så jeg går på samme smell som i forrige uke.

har fått innkalling til fallskjermjeger nå. Gleder meg noe sjukt og er klar for å fryse, være sliten og teste meg selv. Blir vilt!

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Treninga i dag gikk sjukt bra, 20 min oppvarming, etterfulgt av tøying. kjørte 4x4 intervaller med 2 min pause mellom hver intervall.

Hadde en spurt på den siste intervallen som ble på 4 min og 30 sek. Jeg sleit med å tenke klart etter denne spurten.

5 min rolig nedjogging med tøying til slutt. Kjenner ingen ting i leggene nå, noe som er helt vanvittig deilig å betryggende følese.

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Treninga i dag:

500m crawl oppvarming, 250m x 2 crawlbeinspark, 2 min hvile mellom settet.

100mx5 isolerte bein og paddles. 1 min pause mellom hver 100m

200m rolig crawl som nedsvømming.

1700m totalt.

20x3 pushups. Jeg er helt kake i armene akkurat nå. Det er tungt å kombinere paddles og pushups

Tok forresten spenst test i dag. Man strekker handa opp i været på en tavle og ser hvor høyt man rekker (jeg rakk 2.45) deretter hopper vi alt vi har og slår handa i veggen på det høyeste man kan, der jeg slå var 3.13. DVS. at jeg har 68 cm i spenst. ganske førnyød med det mtp normalen er rundt 50 - 55 cm.

Kan takke knebøyen for den spensten der!

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...