Gå til innhold

Grande sin treningslogg

Grand

Anbefalte innlegg

vanlig plastposer? Er åpen for det meste, så skal absolutt prøves neste gang jeg skal jogge. Men skjønte ikke helt hvordan jeg skal teipe dem fast.

Treninga i dag: 1 time og 40 min med 27kg sekk. Mye smeltevann, så vi måtte krysse noen punkter i dag der vi hadde vann opp til knærne. Men, ufattelig gøy og kaldt ... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Type bæreposer fra Rema. Så lenge de dekker rundt leggene spiller det ingen rolle hvordan du skal teipe, så lenge de sitter.

Husker ikke helt hvor jeg leste dette, men det var i forbindelse med beinhinnebetennelse og blodsirkulasjon.

Endret av Donnie Darko
Lenke til kommentar

Vet ikke om det finnes noe bra kur for det. Det jeg har fått fra lege er ihvertfall betennelsesdempende tabletter og ekstra tykke såler. Det viktigste er å forebygge det med å aldri løpe på asfalt/mølle, gå gradvis oppover med treningsmengde og ha gode sko med gode såler.

tabeletter har jeg, eneste som er dumt med de er at jeg blir slapp og trøtt av det + jeg får vondt i hodet. Har tatt trykkbølgebehandlig som fungerte bra. Jeg har spesiallaget såler til beina mine noe som hjalp ekstremt mye.

Dagenstrening gikk kjempe bra, har aldri følt meg så bra i leggene som i dag, tigerbalsam og plastposer fungerte fjell!

15 min oppvarming + tøying av legger

4x 2min drag oppover en lang bakke. Var reine helvette, men veldig lovende. Siden jeg aldri har klart å jogge skikkelig i oppoverbakker før, pga av blodsirkualsjonen, men i dag klarte jeg 4 drag og det stoppet i låra pga syra før leggene.

15 min rolig nedjogging + tøying og intens massasje ved skinnbeinet.

Gårsdagens trening:

1 time og 30 min med buldring. Klarte nesten en rute som jeg har holdt på med i 3 uker nå. Fikk den ene handa på slutten, så langt har jeg aldri kommet før.

Lenke til kommentar

Dagens trening:

500m oppvarming.
50 m bryst, som jeg tok på 43 min 100% intensitet uten startstup.
4 x 3 50m der jeg isolerte bein = 150m
200m crawl med god intenistet
150 m med crawlspark.

d.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke har trent så mye styrke i det siste. Var tungt i dag. Venter med å jogge til i morra eller mandag. for jeg har litt groms i halsen enda. Og er livredd for å bli sjuk.

Styrke:

knebøy:

90kgx4

90kgx4

90kgx4

87,5kgx4

hangups

10,7,7

benkpress

65kg x4

65kg x4

65kg x4

65kg x4

Pushups

30,22,20,12

Tok nesten hangups i dørlista i dag! Håper på at jeg skal klare det før sommern starter :D

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Fikk ikke til mobil faenskapen. Men skal se litt mere på det ikveld om jeg får lagt opp filmen.

Er i bedre form i dag enn i går, så ble litt svømming. Rundt 1000m bare.

Blir sekktur til tirsdagen forhåpentligvis og kanskje joggetur i morra.

Lenke til kommentar

Pass på Sno! Du kan visst ikke bli fallskjermjeger om du har dine egne meninger om aktuelle kriger!

Afghanistan...den mest bortkastede konflikten noensinne! 10 år og vi har ikke fått til en dritt der nede. Her prøver vi å få landet på bena, men når de ikke er villige til å ta i mot hjelpen våres kan de faen meg bare ha det så godt. Min mening er at vi burde ha trukket ut, det kommer aldri til å bli noe bedre der nede.

Du må gjøre noe med holdningene dine. Du skal prøve å bli fallskjermjeger, right?

Veldig stor sjanse for å bli sendt ned dit, om du blir fallskjermjeger.

Tror neppe FSK/HJK er interessert i folk som er imot en konflikt de selv deltar i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Merker god fremgang. Er ikke noe slit lengere å gå i 2 timer med 30kg tung sekk. Før så var det ork å gå i 1 time med samme vekten. Dog, jeg gikk ikke med sekk i forrige uke pga forkjørelse, så denne uka her blir det 2 dager der jeg går med sekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...