Gå til innhold

Grande sin treningslogg

Grand

Anbefalte innlegg

Disse minstekravene kan jo en sunn og god norsk ungdom klare?

Men det er vel slik at hvis man bare klarer minstekravene sliter du bigtime hvis alle andre er bedre en deg?

Minstekravene er bare for å luke ut de som har elendig fysikk. Det som de virkelig ønsker å teste er psyken din. Dette er fordi fysikk er relativt lett å bygge opp, det psykiske derimot. En spinkel kar med vill viljestyrke er mye mer verdt for de enn en beef supertrent kis som klarer alle fysiske testene kjempelett, men ikke klarer å gå i mange timer og mange dager uten mat og kulde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dans og svømming.

Svømming:

250m oppvarming. 20x25m der jeg isolerte beina, 6x25m der jeg trente bare bein, og en hard 100m på slutten. Det ble 1000m. Ble mest teknikk i dag bare. Fokus på overkropp og vinkler i armene/skuldre.

Har melt meg på 12 timers klatre kurs nå som skal gå over 3 dager neste uke. Gleder meg som fy!

Lenke til kommentar

makset i bøy i dag. 115kg. Gått opp fra 110kg. 72,5kg kroppsvekt.

Nå stikker jeg ut i skogen og blir der til i morra. Det blir mer kosetur enn hardcore tur med sekk og mange kg. Men, regner med at vi skal gå i noen timer.

Lenke til kommentar

sovet ute i natt, var helt vilt med fullmåne og bra selvskap :)

Vi gikk i ca 4 timer i djup snø før vi slo leir, hadde rundt 10 - 15kg sekk.veide ikke før jeg dro, Men tror det var rundt den vekta der. var skikkelig god syrefest i låra mine etterpå!

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig mann! Men hvordan er det å buildre i Norge da? Kan egentlig ikke se for meg at det er så veldig proft eller organisert, spess ikke på denne tiden av året (is, snø, glatt).

Buldring i Norge er kjempe bra! Spesielt i nabobygda der jeg bor. (25 min med bil) Det er rundt 500 løyper, + en vegg på 8m og et innerom til buldring. Er rundt 70 stykker som bruker rommet om vintern, og om sommern så dra vi såklart ut å buldrer.

Småbygder som for eksempel jeg bor i er det liten satsing. Her er det fotball for alle penga og ikke noe mer enn det, selv om vi er ubrukelig så skal vi satse alt på fotball. Uansett, jeg har leita rundt for meg selv her jeg bor, der jeg fant et par bra steder. Det som er litt synd er at det tok meg 5 - 7 timer med leiting og når jeg først fant en bra vegg så må vi fjerne alt av rusk og rask på den.

Dagens trening

klatret i 4 timer. Er helt skutt i armene i dag også, men sjukt bra. Har lært å klatre på led (det som er skikkelig klatring) Fikk også kjøpt et par buldresko så nå slipper jeg å låne sko av skolen :)

Jeg kommer til å droppe styrketreninga i morra og ta en joggetur istede. får å la armene restituere seg til torsdagen og fredagen, som er 2 nye dager med klatring. B

Lenke til kommentar

I buldring er det tjukkaser som ligger på bakken, som demper fallet ganske bra. Skal mye til for å bli lam ved å dette 2 - 3m

I klatring er man ganske godt sikret der også. Skal mye til at man dette helt ned og slår seg hardt.

Lam eller ikke, ser ikke noe poeng i å leve om man ikke kan gjøre det man vil ;) Selvfølgelig vil jeg ikke bli lam, men det er forbanna morsomt å klatre.

Lenke til kommentar

4x4 er bra ;) Vet ikke hvor du løp, men vil advare deg om å løpe for mye på mølla. Jeg pådro meg beinhinnebetennelse pga det.

hehe, har altfor gode erfaringer med det der. Har hatt beinhinnebetennelse i 2 år nå. Og nå så har jeg akkurat klart å fått fjerna den. Så all jogging foregår ekstremt rolig. Men i dag så følte jeg meg "klar" til å slippe meg litt løs :p

Jeg glemte å føre på at jeg har svømt litt i dag, bare rundt 500m. Fordi jeg hadde med et par kamerater som ikke var så interessert. derfor ble det mer svømming enn prating.

Lenke til kommentar

2 timer med buldring. Har aldri vært så kjørt i armene som jeg er akkurat nå. Gått med konstant pump i armene i 4 timer nå. Dog, jeg har blitt 10 ganger bedre teknisk i klatring.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

1 time med jogging, der jeg gikk opp en liten topp på rundt 250 moh.

svømming, 2 x 750m. Føltes veldig bra i dag, gikk lett.

Føler at jeg har dårlig blodsirkulasjon i leggene når jeg jogger. Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette, hva tror dere om tigerbalsam?

Lenke til kommentar

1 time med jogging, der jeg gikk opp en liten topp på rundt 250 moh.

svømming, 2 x 750m. Føltes veldig bra i dag, gikk lett.

Føler at jeg har dårlig blodsirkulasjon i leggene når jeg jogger. Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette, hva tror dere om tigerbalsam?

Teip plastikkposer rundt leggene så skal det nok bli god blodsirkulasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...