Gå til innhold

Grande sin treningslogg

Grand

Anbefalte innlegg

Ble en liten styrkeøkt istede. Bein skal jeg trene på onsdag og lørdag.

Benkpress:

55 kg 10 reps

50 kg 10 reps

50 kg 10 reps

Skråbenk:

40kg 10 reps

42,5kg 10 reps

42,5kg 8 reps

Hangups:

4,4 (er gørr sliten i ryggen etter buldringa i dag, så jeg klarte 4 stykker 2 sett)

Situps:

40 reps

40 reps

40 reps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ca 1 time jogging istede for svømming i dag. Jeg kommer meg ikke til svømmehallen siden bilen min er vrak etter kolisjonen. joggeturen Var sjukt fin creds til Sebbe som minte meg på: Oasis - fuckin in the bushes i går. Den sangen gjorde joggeturen betraktelig mye bedre

Første joggeturen på lenge så jeg tok den megarolig.

10 min oppvarming med gange

hoveddel på 4x6, altså. 4 min rolig jogging, 2 min gåing. Dette gjorde jeg 6 ganger.

Kjører det rolig de første ukene for å ikke pådra meg noen skader siden jeg har erfaringer med det når det gjelder jogging. Det gikk overraskende lett egentlig og måtte fokusere på å holde tempoet nede. Skal loggføre styrketreninga seinere ikveld. Har store forhåpninger til bøyen!

Endret av Sno
Lenke til kommentar

da var dagens styrkeøkt unnagjort, gikk ganske bra. Særlig bøyen.

Bøy:

82,5kg 5 reps

82,5kg 5 reps

82,5kg 5 reps

82,5kg 5 reps

Benk:

60kg 6 reps

60kg 6 reps

60kg 6 reps

60kg 6 reps

hangups:

10,8,6 (siste sette tok jeg veldig bredt) Skal også klatre i morra så jeg holdt litt igjen

Pushups:

25kg 4 reps

25kg 4 reps

25kg 4 reps

25kg 4 reps

Mage.

30,30,30

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Styrkeøkten i dag gikk som så, hadde perfekt teknikk på knebøyen, spesielt de 3 første. Dog det var litt lite krutt i kroppen på hangups. Begynte å kjenne det litt i hodet på slutten, så jeg ga meg relativt tidlig. Kommer til å ta en rolig dag nå, der jeg fokuserer på å drikke og spise nok mat.

Knebøy:

82,5 kg

82,5 kg

82,5 kg

82,5 kg

Benkpress:

62,5 kg

62,5 kg

62,5 kg

62,5 kg

hangups:

10,7,4

Endret av Sno
Lenke til kommentar

dagens trening har vært bra! Mye bedre form enn i går, til tross for at jeg fikk litt lite søvn i natt.

startet dagen med 1000m crawl Derretter ble det gåtur langs veien i 2 timer med 26,5kg tung sekk. En god dag!

Lenke til kommentar

Nesten så jeg lurer på hvorfor du ikke satser på marinejegerne ;)

Go for it :D Men nå er det jo en viss forskjell mellom fallskjermjeger, spesialljeger og marinejeger. Sno liker ikke kaldt vann, marinejegere liker kaldt vann.

Uansett må jo Sno velge en vei videre etter endt førstegangstjeneste, og da har jo han valgene ved å gå videre med leder utdannelsen sin, til spesialljæger eller marinejæger foreksempel.. valgene er jo mange - Telemarks Betaljon og Hærens Befallskole for eksempel.

Min vei blir vel å ta først førstegangstjeneste som fallskjermjeger, for å gjøre meg mentalt sterk nok til å gå videre til spesialljeger. Jeg liker ikke vann, så jeg står over Marinejæger, men det er der de tøffeste guttene er :D

og for all del, det er ikke lenge til nå, så spis mye! Hørte om en fyr som sov ute i hagen hver natt 6 månder før opptaket, men dessverre nok så kom han ikke videre fordi han strøk på IQ-testen (det er i hovedsak slike folk millitæret trenger). Ikke den skarpeste kniven i skuffen, huh?

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Nesten så jeg lurer på hvorfor du ikke satser på marinejegerne ;)

Min vei blir vel å ta først førstegangstjeneste som fallskjermjeger, for å gjøre meg mentalt sterk nok til å gå videre til spesialljeger. Jeg liker ikke vann, så jeg står over Marinejæger, men det er der de tøffeste guttene er :D

Ganske sikker på at spesialjeger er hardere enn marinejeger. Ganske stort forskjell mellom marinejeger (yrkesoldat) og fallskjermjeger(førstegangstjeneste).

Lenke til kommentar

Svømminga gikk bra i dag, svømte rundt 1000m crawl, ble litt konkurranse kjør osv. Klarte blant annet 50 meter under vann, kunne klart 5 meter til, så ligger godt innafor 25m kravet til fallskjermjeger.

Styrketreninga gikk ikke så bra.

Benk:

5x 65kg

5x 65kg

5x 62,5kg

5x 62,5kg

knebøy:

82,5kg x 5

82,5kg x 5

82,5kg x 5

82,5kg x 5

Ble så fryktelig trøtt, så jeg ga meg der og legger meg tidlig istede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...