Bordplate Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvordan det gikk? Opptaket har vel ikke begynt enda Men er bare 20 dager igjen!!! Gaaaah! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvordan gikk det? Og når du løper med sekk, hvordan reimer du sekken etc? Sliter veldig med at det jeg har i sekken ikke ligger på plass, og 'vugger' når jeg løper. Da blir det ganske mye tyngre. Pass på å ha det tyngste nærmest ryggen din, også strammer du alle reimene godt. Sånn jeg har gjort er at jeg har lagt en sovepose i bunn av sekken, så legger jeg 4 vannkanner helt inntill ryggen, for å så legge to par liggeunderlag mellom sekken og vannkannene. + masse ekstra vekt på toppen. Slik holder alt seg på plass i sekken min. Siden jeg er så flink i paint legger jeg til en tegning. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg bruker ved som treningsvekter i sekken. Tenkte å putte i noen 5 -og 10 kgs vektplater når jeg skal øke, de er veldig tunge, men tar ikke så stor plass og kan plasseres strategisk i sekken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan det gikk? Opptaket har vel ikke begynt enda Men er bare 20 dager igjen!!! Gaaaah! Hehe Jeg tolket dette .. har ikke sjekke kravene siden påska ca. Men veit at jeg ligger godt over alle med god margin. Håper på å ta 5000meter mellom 18 og 19 min, håper også å løpe hele speedmarsjen. som at han skulle ta en ny test, men mulig jeg misforstod. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 åja, nei har ikke testet meg på 5000 meter og speedmarsj i det siste. Har øvd på dette, men ikke tatt tiden. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Nååååååå? Er du ferdig med grovuttaket? Regner med du får bruke PC og leve nogenlundet vanlig mellom de store tingene som foregår? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) opptaket ble utsatt av sikkerhetsmessige årsaker etter den tragiske hendelsen i Oslo. Vi starter til onsdagen isteden for. men, får bare ta noen ekstra treningsøkter, selv om jeg var fysisk og psykisk klar. Endret 28. september 2015 av Sno Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Flott med motivasjonen da! Men noe helvettes dritt med han nazisten. Ødelegger jo faen meg ALT(!), både det ene og det andre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Personlig syns jeg det var en liten knekk med utsettelsen. Var på vei ut døra da beskjeden kom.. Men men.. Viktigere ting som skjer nå enn akkurat dette opptaket. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Jepp, det var en liten knekk, hadde akkurat lagt fra meg sekken og pakket alt klart. Så får jeg meldingen. Men, det kom egentlig ikke som et sjokk at det ble utsatt. Også synes jeg det var greit siden jeg da kan holde meg mer oppdatatert på saken. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg håper årsaken til at vi ikke har hørt fra deg er fordi du fortsatt henger med i løpet? 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Second that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå