Mahogany Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg hadde Windows 7 på pcen før, men måtte levere den inn til reperasjon. Nå har de gitt med Vista, og jeg føler at Windows 7 er mye bedre. Jeg har fortsatt cden jeg brukte for å installere Windows 7 da pcen var helt ny, men kan jeg bare bytte operativsystem sånn uten videre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 det skal ikek være noe problem så lenge du fremdeles har serienøkkelen du brukte forrige gang. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 det skal ikek være noe problem så lenge du fremdeles har serienøkkelen du brukte forrige gang. Har hele den... 'boksen' jeg fikk med da jeg kjøpte pcen. Vet du hvor jeg finner serienøkkelen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 funlgte den med er det mest sansynlig det står på en rosa og blå klistrelapp på toppen eller siden av kabinettet. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 funlgte den med er det mest sansynlig det står på en rosa og blå klistrelapp på toppen eller siden av kabinettet. Okei, takk for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du bør jo lese litt mer da, for det finnes to måter å endre fra Vista til Windows 7: 1. Oppgradering, der du lar Window oppgradere seg fra Vista til Win7. Dette tar litt tid, og alle filer blir beholdt. 2. En "clean install" der du formaterer disken og legger inn Win7 på nytt. Krever at du har en "original" Win7 DVD plate du kan starte opp opcen fra. Har du kun oppgraderingslisens til Windows 7, må du kjøre en "hack" etter installasjonen for å få aktivert: http://samfunn.myhken.com/?p=939 Best resultat får du med alternativ 2, men det krever at du vet hva du gjør. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 installasjonen av Win7 er enkel nok til at de fleste med en viss datainteresse klarer å få gjort. har han noe som fulgte med maskinen da han kjøpte den er det nok en fullverdig utgave h*n har og ikke en oppgraderingsversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå