SuperJo Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei ! Jeg tenker på å kjøpe til radioen til min T610, og det er det sikkert flere som gjør Derfor tenkte jeg vi kunne lage en " Hvor kan vi kjøpe radioen billigst" -liste sånn som vi gjorde for T610en. Jeg har funnet 2 billige priser : MPX - 299,- ( men har den ikke på lager ) Telebutikken.no : 277,- ( må betale med VISA) Både nettbutikker og "vanlige" butikker bør vel kunne inkluderes ? Okj folkens.. Da er det bare å fyre opp :wink: Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kjøpte min sammen med telefonen, fikk den for 199,- Når det er snakk om utstyr, så må man alltid prute, forhandlere har masse å gå på. Fikk også prutet ned tlf fra 1500,- til 1100,- (hadde forsikring NC). Det er bare å tyne dem mest mulig. Lenke til kommentar
beh Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjøpte min på MPX me VISA, det ble 30 kr i frakt Levering dagen etter bestilling (men da hadde de på lager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå