Nilsen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 CeBIT er på trappene, vi tar turen til Hannover! Les mer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til rapporten fra Münchener Halle Er det noen spennende nyheter som forventes i år? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Håper vi får sett Intel X25-M 3G, Micron C400/M4, og flere SF2xxx produkter.Regner med at intel kan gi noen drypp av Z68 chipsettet og kanskje noen hint on LGA2001?Logitech må vel stille med Z-906, og folk kan forhåpentligvis rapportere at det de ser taler for at logitech har tatt ett kvalitets-steg fremover og ikke bakover.Fractal viser oss gjerne Arc kabinettene, og Corsair liner nok opp obsidian 650D. Forhåpentligvis har de klart å måle opp hvor høy cpu kjøler man kan ha til neste uke...Seasonic er vel allerede ute med en oppdatering av X-serien, men det er ikke helt lett å få tak i her til lands. Kunne dette gjort seg på en slik messe?Er det sjans for at vi får se noen spreke cpu-kjølere i horisonten? =) Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skulle egentlig til CeBIT i år, men ble avlyst! Trist. Ser frem til nyhetene som kommer. Spent på om NVIDIA sin dobbelt-kort blir vist. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal dit med skolen. Tar med meg speilrefleksen, så skal prøve å få tatt noen bilder den dagen jeg er der. Lover ingenting om kvaliteten på bildene i etterkant, men kunne vært artig å dele med andre. 1 Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hiver meg på genesis og håper dere kan dekke generelt nye SSD'er og spesielt Intel X25-M 3G. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Blir mitt første CeBIT år, er meget spent! Jeg og noen andre fra forumet drar sammen, blir kos! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det sjans for at vi får se noen spreke cpu-kjølere i horisonten? =) Er rimelig sikker på det. Hvertfall Enermax sitt første forsøk på den fronten. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Det kunne gjort seg at noen store aktører tok ett steg videre hva angår oppløsning i på skjermer. Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå