Redaksjonen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Frykter mer vold på grunn av westernserien Call of Juarez. Les mer Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har vokst opp med voldelige spill, og spilt GTA siden jeg var liten. Derfor er jeg ekstremt voldelig og tenkte meg ut på en skolemassaker imorgen, ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) – Ungdommen her begynner å tro at et slikt blodbad er helt normalt, sier statskongressmedlem Enrique Serrano. Om ungdommen tenker slik så er det vel kanskje på tide å sende de tilbake til skolebenken eller en psykolog. Lære litt om rett og gale. Muligens utvikle litt bedre sosiale antenner. Jeg har vokst opp med voldelige spill, og spilt GTA siden jeg var liten. Derfor er jeg ekstremt voldelig og tenkte meg ut på en skolemassaker imorgen, ønsk meg lykke til Jeg skal legge deg til i kveldsbønnen min, måtte gud hjelpe din fortapte sjel. Amen. Endret 1. august 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg