sveibuen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Aaah Då så. Da er det ikke ps.no sin feil,. er produsentene Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, det er jo forsåvidt sant, men rart ikke de får det inn men mange andre har det på lager. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 må bare spørre hvor du bor hen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Grimstad Står inne på profilen Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 oki, sendte inn mitt hd radeon 5870 til komplett.no for en stund siden no, og fikk tilbake det etter 3 uker, så ikke alt for lang tid tok det Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Har jeg rett til å heve kjøpet å eventuelt kjøpe det fra en annen butikk ? Siden de aldri får det inn Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du kan jo spør dem om å heller få pengene igjen, siden dem aldri får det inn på lager Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har jeg rett til å heve kjøpet å eventuelt kjøpe det fra en annen butikk ? Siden de aldri får det inn ja det kan du Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ok, takk. Da får jeg se hva det blir til Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Nå har jeg hentet nytt kabinett. Men samme problemet. Skjønner ingen ting jeg nå ! Kan det være mitt hovedkort som ikke vil koples til CM 690 II Advanced bare til det gamle kabinettet mitt ??? Vet ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Viss du har mulighet, prøv med et annet hk. Uansett om det er et gammelt eller you name it. Så prøver du med det. Er det samme problem da, så er det nok en produksjonsfeil Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Skal prøve imorgen tror jeg Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Og som du sikkert har prøvd 10 tusen ganger, sjekk bios instillingene Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Hehe, skal gjøre det selv om jeg har sjekket det gang på gang Men gjør det imorgen. Orker ikke å styre med det nå Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 best å bare sjekke det fortest mulig, finn man det ut, er det bare å få byttet hovedkortet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Funket med annet hovedkort. Hvordan kan det ha seg slik at hovedkortet funker med noen kabinetter og andre ikke ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kan ver "kontakten" din på hk ditt ikke er i tipp topp stand. Viss du har mulighet, prøv hk ditt i et annet kabinett(ikke det gamle du har brukt) Virker det der, så er det et musterium Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 da e det feil med koblingene på hovedkortet som e feil eller ødelagt, håpe på at det ikke kan være så mye Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Men hovedkortet funker jo på det forrige kabinettet ? Hvorfor skal det gå der da ? Skal teste med et annet kabinett i morgen Lenke til kommentar
Peace_too Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Innstillingene i Bios finner du under Advanced -> Chipset -> Southbridge For HD Audio kontakten fra kabinettet er vel instillingene: Azalia audio -> (Auto) og Front panel Select -> (HD Audio)? For AC97 kontakten: Azalia audio -> (Disabled) og Front panel Select -> (AC97)? Ellers kan du kanskje sette driveren til å ikke autodetektere hva som er koblet til men heller velge selv hva som er hvor.... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå