Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke kople til hodetelefoner og mikrofon til frontpanel. CM 690 II Advanced


Anbefalte innlegg

Har et M2N-MX SE PLUS hovedkort og CM 690 II Advanced kabinett. Har koplet frontpanelet til hovedkortet.

 

Hvis jeg kun har inne headsettet så virker det. Har jeg kun inne mikrofonen virker den også.

Hvis jeg har inne begge to samtidig virker ingen.

 

Hva kan være problemet ?

 

Legger med ett filmklipp. Ikke serlig god kvalitet men viser problemet uansett.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XcSnub6ZKFE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Testet med det gamle kabinettet og der virket frontpanelet. Sendte mail 25.02.10 fikk svar samme dag om jeg kunne sende over kundenummer og fakturanummer så dette gjorde jeg samme dag. Siden har jeg ikke hørt noe fra de. Purret for noen dager siden men neida ingen mail.

 

Dette var PS.no

Lenke til kommentar

husk nå at ps.no så vil det ta laaaang tid før du får det, selv benyter jeg ikke av ps.no siden de har elendig kundeservice, da ville jeg heller ha gått for digitaimpulse.no eller komplett.no, har bestilt mye fra komplett.no og er svært fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra, og de har god kundeservice, her i Manndalen hvor jeg bor tar det bare 4 dager fra de sender til jeg får det, også rask levering tid også.

Men jeg håper at du får kabinettet ditt fikset for som mulig, det e ikke artig å ha feil på en pc.

 

MVH Mgut ;=)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dem fleste sier at det tar i fra 3-6 uker å få fikset noe i her i norge, altså 3-6 uker fra du leverer produktet i fra deg til du får det igjen.

 

For det tar ca en uke for dem å sende til "verksted", så skal produktet stå på vente hvertfall 1 uke, så tar den 1 uke å teste produktet for feil å så sender dem tilbake, å har dem ikke produktet inne på lager(viss du skal ha nytt) så tar det også en uke før dem får det på lager.

 

Dette skjer så og si alltid, med alle. Unntatt når det er et kjent problem på produktet, da er dem som regel raske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...