MrAvionics Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har et M2N-MX SE PLUS hovedkort og CM 690 II Advanced kabinett. Har koplet frontpanelet til hovedkortet. Hvis jeg kun har inne headsettet så virker det. Har jeg kun inne mikrofonen virker den også. Hvis jeg har inne begge to samtidig virker ingen. Hva kan være problemet ? Legger med ett filmklipp. Ikke serlig god kvalitet men viser problemet uansett. http://www.youtube.com/watch?v=XcSnub6ZKFE Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 mest sannsynlig så e det problemer med driverne Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Men funker jo bak på hovedkortet. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 mhm...da e det nokka feil med front-panelet til det kabinettet, forslår at du sender det inn der hvor du kjøpte det og får et nytt Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gå inn i bios, og finn frem til der du velger standarden for frontpanel audio tilkoblinger. Der kan du velge mellom AC97 eller HD Audio. Dette er ofte noe som gjør at fronttilkoblingene oppfører seg noe rart. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Var inne i bios. Men fant ingen ting angående frontpanel audio. Så igjennom alt, men fant ingen ting. Det virket jo før jeg byttet kabinett, så er det størst sjanse for at jeg må få nytt kabinett ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+716542314 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du kan vel også undersøke hvilken plugg du har koblet til HK, AC97 eller HDAUDIO kabelen fra kabinettet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Har selvfølgelig sjekket det. Når AC 97 er tilkoplet virker ikke frontpanel lyden i det hele tatt. Men som sagt, når kun en kabel er koplet til fremme virker det utmerket. Når begge er koplet til virker ingen ting. Når begge er koplet i bak virker alt som det skal. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ingen flere som vet hva jeg bør sjekke ? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 nei, prøv å bytte kabinett igjen se om det funker da, hvis det ikke funker, skaff deg et nytt som jeg sa tidligere Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Testet med det gamle kabinettet og der virket frontpanelet. Sendte mail 25.02.10 fikk svar samme dag om jeg kunne sende over kundenummer og fakturanummer så dette gjorde jeg samme dag. Siden har jeg ikke hørt noe fra de. Purret for noen dager siden men neida ingen mail. Dette var PS.no Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 ps.no har ikke serlig god kundeservice Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Nei de har ikke det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Nå har jeg endelig kommet i kontakt med ps.no igjen. Måtte enda en henvendelse til får at de skulle svare. Har nå levert inn kabinettet og venter bare på å få det tilbake Her er nå bilde av hvordan datamaskinen sviver nå Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 husk nå at ps.no så vil det ta laaaang tid før du får det, selv benyter jeg ikke av ps.no siden de har elendig kundeservice, da ville jeg heller ha gått for digitaimpulse.no eller komplett.no, har bestilt mye fra komplett.no og er svært fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra, og de har god kundeservice, her i Manndalen hvor jeg bor tar det bare 4 dager fra de sender til jeg får det, også rask levering tid også. Men jeg håper at du får kabinettet ditt fikset for som mulig, det e ikke artig å ha feil på en pc. MVH Mgut ;=) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, dårlig kundeservice. Grunnen til at jeg kjøpte kabinettet derfra var lav pris, og at jeg kunne hente det. Bor et kvarter unna Når jeg leverte det fikk jeg beskjed om at normal behandlingstid var 10 dager. Litt lenge det synes jeg Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ja ikke sant, men høvlig at du bor så nært da , forhold til meg da, det tar 4 dager å sende ting hit opp i nord med posten service pakke Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Enda har jeg ikke fått nytt kabinett. Og ps.no vet ikke når de får det igjen! Er det så vanskelig å skaffe det kabinettet ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dem fleste sier at det tar i fra 3-6 uker å få fikset noe i her i norge, altså 3-6 uker fra du leverer produktet i fra deg til du får det igjen. For det tar ca en uke for dem å sende til "verksted", så skal produktet stå på vente hvertfall 1 uke, så tar den 1 uke å teste produktet for feil å så sender dem tilbake, å har dem ikke produktet inne på lager(viss du skal ha nytt) så tar det også en uke før dem får det på lager. Dette skjer så og si alltid, med alle. Unntatt når det er et kjent problem på produktet, da er dem som regel raske. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Men det er lenge siden de behandlet den returen ferdig og bestilte nytt til meg. 17.03.2011 fikk jeg mail og at de hadde lagt inn ny ordre. Men de vet ikke når de får det inn siden coolermaster ikke kan gi en dato. EDIT: Skriveleif Endret 31. mars 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå