F!owerpower Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hei! Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny mobil og har funnet ut at iphone 4 med netcom sin italk large vil lønne seg ( noen som har god el dårlig erfaring med dette) ? det som er viktig ang abn er at det uansett ikke overstiger den prisen liksom, for jeg har bare akkurat den summen til å bet. på abn hver mnd. For netcom sin italk large må jeg bet. kr 998 i mnd, og da er alt ubegrenset(ringeminutt helt til jeg bruker opp 3000min..men det skal gå fint). Men, jeg har en mobil nå og den har jeg hos telenor med friprat, men det er faren min som står på den liksom, eller han bet den hvertfall men nå skal jeg gjøre det selv, men siden jeg er under atten, må feks min mor stå på den da?.. fyller atten dette året. Men noen som kan forklare litt A til Å hvordan jeg skal gjøre det ang gammel mobil, og kjøpe av ny over nett. Vet hvertfall at min far avslutter abn mitt 28. febr.(bindingstiden har allerede gått ut). Så kan jeg bestille idag feks?... hmm, og må jeg ha noe sånn nytegning? .. er litt grønn på det her, håper på noen kloke svar! Endret 23. februar 2011 av F!owerpower Lenke til kommentar
F!owerpower Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Og en ting til, er det mye minus med operatørlås i 12 mnd?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå