Gå til innhold

Ladings problemer

Eikert

Anbefalte innlegg

Hei har problem med å få ladet enheten min via usb,

dette gjelder lading via pc eller usb/12v i bilen

Når jeg bruker den orginale reiseladeren "usb" 220V er det ikke noe problem,

men så snart jeg prøver å lade via pcen eller i bilen lader den ikke.

Noen andre med samme erfaring????

Dette er en Galaxy Tab :-)

Endret av Eikert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

galaxy tab krever 2A til enheten, men jeg tror ikke det er nok. har prøvd å lade min tab fra en iPadlader (som leverer like mye strøm som den originale laderen) og heller ikke da vil den lade. Tror at laderen må i tillegg sende et signal til taben om at den lades. er det original billader du har prøvd med?

en pc klarer ikke å levere nok strøm til en tab

Lenke til kommentar

galaxy tab krever 2A til enheten, men jeg tror ikke det er nok. har prøvd å lade min tab fra en iPadlader (som leverer like mye strøm som den originale laderen) og heller ikke da vil den lade. Tror at laderen må i tillegg sende et signal til taben om at den lades. er det original billader du har prøvd med?

en pc klarer ikke å levere nok strøm til en tab

Takk for utfyllende informasjon, har prøvd å lade med mange forskjellige usb ladere og samme resultat, men når jeg har tatt ut og inn usbpluggen noen ganger så kan Taben ta lading.

Det er og synd att en ikke kan lade via en pc dette burde Samsung tatt hensyn til.

Lenke til kommentar

Det er og synd att en ikke kan lade via en pc dette burde Samsung tatt hensyn til.

Samsung har neppe gjort dette for å være dust mot deg, men om det stemmer som Stagga sier at den trenger 2A for å lade ville det tatt sinnsykt lang tid å lade den via PCen. Jeg har aldri hørt om noen som klager på at man ikke kan lade netbooken sin via laptopen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...