Kizza89 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Heisann, noen som har erfaring med SONY ERICSSON Xperia X10 Mini Pro og vet om den kan dele sitt mobilt netverk med en pc? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 jeg har x10 mini pro, veldig fornøyd med den, men har ikke prøvd ut den funksjonen. Derimot vet jeg at den skal kunne det, ellers så får Sony noen fine saksmål. Lenke til kommentar
Kizza89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 jeg har x10 mini pro, veldig fornøyd med den, men har ikke prøvd ut den funksjonen. Derimot vet jeg at den skal kunne det, ellers så får Sony noen fine saksmål. hmm ok, du hadde ikke hatt anledning til å teste det? =) Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 har ikke hatt behov for det. jeg kan teste den nå, om jeg finner ut av hvordan. Lenke til kommentar
Kizza89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 har ikke hatt behov for det. jeg kan teste den nå, om jeg finner ut av hvordan. Hadde vært evig takknemlig! =) Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 regner med at du bare vurderer å kjøpe telefonen, i håp om at dette fungerer? finn en guide på nettet som forklarer step-by-step hvordan, så skal jeg teste dette. For å være helt ærlig, vet jeg lite om hvordan det gjøres selv. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvis du skal dele internett fra mobilen og over til pc'en din så last ned Easytether Lite på Market, du må ha et program på mobilen og et på pc'en, men det programmet du laster ned til mobilen hjelper deg å finne det programmet du må ha på pc'en automatisk så det er bare å laste det ned til din mobil og overføre fra den til Pc'en. Dette er hvis du bruker datakabelen mellom pc og mobil. Hvis du skal dele gjennom WiFi så trenger du kun et program på mobilen, men det har jeg ikke noe erfaring med, men kan godt sjekke ut hvilket program du trenger hvis du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå