Kristian86 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 I disse dager lanserer Induro helt nye kamerastativer og hoder Les mer Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Aldri hørt om dette populære merket.... Hvorfor står de ikke oppført i prisguiden engang? 2 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har heller aldri hørt om dette merket... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg har hørt om merket. Men de har vel aldri vært store her i Norge ... edit: Etter litt research fant jeg dette amerikanske firmaet (MAC Group). Det kan se ut som om Induro og Tenba er to brands som lages spesielt for dem, og at de nå har begynt å selge de over hele verden. Endret 23. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Et søk på Induro angir 20 tråder i forumet. Søker man på Velbon Sherpa gir det 331 tråder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Et søk på Induro angir 20 tråder i forumet. Såpass mange. Hva med Benro og Manfrotto? Søker man på Velbon Sherpa gir det 331 tråder. Nå er jo Velbon Sherpa favorittstativet vårt for de som har dårlig råd, da. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Et søk på Induro angir 20 tråder i forumet. Såpass mange. Hva med Benro og Manfrotto? Søker man på Velbon Sherpa gir det 331 tråder. Nå er jo Velbon Sherpa favorittstativet vårt for de som har dårlig råd, da. Nettopp:-) Påpeker bare hvor "populær" Induro er.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Påpeker bare hvor "populær" Induro er.... De er sikkert populære, bare ikke her Hvem er importør i Norge? Lenke til kommentar
emero Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bresson importerer Induro i Norge. De selges iallfall gjennom noen Japan Photo butikker. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Som dere helt riktig påpeker, har ikke Induro vært et stort merke i Norge. Det hadde sneket seg inn og lurt seg unna korrekturlesningen. Beklager det, og takk for at dere holder oss i tøylene, og ikke lar oss slippe unna med sånt Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Som dere helt riktig påpeker, har ikke Induro vært et stort merke i Norge. Det hadde sneket seg inn og lurt seg unna korrekturlesningen. Beklager det, og takk for at dere holder oss i tøylene, og ikke lar oss slippe unna med sånt Skulle bare mangle :!: Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Et søk på Induro angir 20 tråder i forumet. Såpass mange. Hva med Benro og Manfrotto? Søker man på Velbon Sherpa gir det 331 tråder. Nå er jo Velbon Sherpa favorittstativet vårt for de som har dårlig råd, da. Nettopp:-) Påpeker bare hvor "populær" Induro er.... Dersom man skal tro på internettet (og det vil vi jo) er Induro mer eller mindre Benro for det amerikanske markedet. Mulig ting har endret seg siden den gang. På dpreview gir et søk på Induro 1250 treff og Velbon Sherpa 607 treff, uten at det nødvendiogvis forteller veldig mye Lenke til kommentar
kaitorge Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Japan Photo og Interfoto fører Induro. Tidligere førte også Scandinavian Photo Induro. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Induro er kanskje ukjent for det norske markedet, jeg for min del HAR et Induro-stativ (og det funker som fjell, og er omtrent like tungt som det). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Aldri hørt om dette populære merket.... Hvorfor står de ikke oppført i prisguiden engang? De er ikke å finne i norske butikker enda, men vi har lagt dem inn i dag. Japan Photo fører enkelte andre Induro-produkter som også manglet egen produktside i Prisguide, de kommer på plass i skrivende stund. https://prisguiden.no/sok?pg-q=induro&n= Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) De er ikke å finne i norske butikker enda, men vi har lagt dem inn i dag. ??? Mener det er lenge siden jeg så dette merket hos Interfoto, så det har vært å få i norsk butikk en god stund. Edit: Ser at kaitorge også nevnte dette. Endret 26. februar 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ja, jeg trenger ett fotostativ. Så hvorfor ikke legge ut en anbefaling av stativer? 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ja, jeg trenger ett fotostativ. Så hvorfor ikke legge ut en anbefaling av stativer? Velbon Sherpa er nevnt uten at jeg kjenner de forskjellige modellene. Selv gikk jeg for Feisol CT-3401 og er fornøyd med det. Forøvrig kjøpte jeg det gjennom lokal butikk, fikk det til samme pris, dvs at jeg sparte porto, mao det er ikke alltid ting er billigere på nettet. Oversikt over forhandlere finner du distribitørens hjemmeside. Feisol er lite profilert på dette forumet, litt mer på foto.no, men det står ikke i stil med hvor populært det er på f.eks. dpreviews forum. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 De er ikke å finne i norske butikker enda, men vi har lagt dem inn i dag. ??? Mener det er lenge siden jeg så dette merket hos Interfoto, så det har vært å få i norsk butikk en god stund. Edit: Ser at kaitorge også nevnte dette. Jeg var nok litt upresis, jeg snakket om norske butikker tilknyttet Prisguide.no. Interfoto har vi nok dessverre ingen avtale med Lenke til kommentar
Karl-Olav Nyberg Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, jeg trenger ett fotostativ. Så hvorfor ikke legge ut en anbefaling av stativer? Hei. Jeg har et Induro AT213 stativ med kulehode BH2 (kulehodet selges ikke seperat). Dette settes selges som Induro AKB2 hos f. eks. Japan Photo. Stativet er utrolig stødig (passe tungt). Hodet har bare en kontroller og er derfor svært hurtig å bruke. Kulen er kanskje noe liten for "smooth handling", men jeg er førnøyd med stativet sammen med min Nikon D300s. Hodet kan du skifte ut med hva du måtte ønske av Induro hoder og andre merker. Jeg er kjempefornøyd med stativet i forhold til pris. Lenke til Induro: http://www.indurogear.com/main/ Hilsen avogtil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg