fjarle Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Motorolas nye nettbrett er gripende. Les mer Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 aah.. er litt lei av alt netbrett oppstyret no Men på en annen side er det no bra at Apple får litt konkuranse. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja det var en sprø reklame. Må si at Motorola har slått seg opp nå i det siste med de siste telefonene og nå dette nettbrettet. Skal vel ikke se helt bort ifra at de kommer tilbake på det Norske markedet. Kommende Atrix som kan kobles til et skall med skjerm og tastatur og blir til en bærbar pc ser også spennendes ut. Har lyst på en tab selv som leketøy. Ser vel ikke helt bruksområde for en, men kjenner det klør litt etter ny hardware å taste på. Ser lefdal har tilbud på Galaxy Tab til 3500,- nå. Må si det frister. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig er jeg mer lei disse meningsløse reklamene. Ser faktisk heller at flere gjør som Apple, og holder kjeft om produktet til de er klar til å meddele alt*. Vi har visst om Xoom i mange måneder nå, men likevel har det kun vært spekulasjoner rundt viktige momenter som pris, lanseringdato, og batterikapasitet. * det er riktignok flere måneder preget av rykter rundt hvert eneste Apple-produkt, som er i ukjent grad styrt av Apple selv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Sykeste reklamen EVER Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig er jeg mer lei disse meningsløse reklamene. Ser faktisk heller at flere gjør som Apple, og holder kjeft om produktet til de er klar til å meddele alt*. Vi har visst om Xoom i mange måneder nå, men likevel har det kun vært spekulasjoner rundt viktige momenter som pris, lanseringdato, og batterikapasitet. Eh, hva? Vi vet ALT om batterikapasitet, pris og lanseringsdato i USA. Dingsen kommer ikke til Norge så den saken er vel grei? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hæ? Jeg kan kun finne rykter som tilsier at den kan koste mellom 700 og 1000 USD, jeg finner ikke noe om batteriet utenom at den skal kunne spille video i 10 timer, og lanseringsdato er en gang i Q2. Vet du noe mer spesifikt enn det? Endret 23. februar 2011 av LordErik Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 800 USD for 32GB med 3G 10 timer med bruk Lanseringsdato står i videoen (hint: det er i dag) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sløvt av meg, burde fått med meg datoen, men prisen har ikke vært lett å oppdrive. Ikke detaljer rundt batteriet heller egentlig. Er det utskiftbart? Hvor kraftig er det? Sitter fremdeles med et lite håp om at noen importerer Xoom til Norge, men tenker meg at den i så fall ikke blir billig. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 * det er riktignok flere måneder preget av rykter rundt hvert eneste Apple-produkt, som er i ukjent grad styrt av Apple selv Greit nok at det er i ukjent grad, men generelt sett kan vi vel si at Apple for det meste har kontroll over hva som blir lekket og ikke. Ser ikke hvordan dette blir forskjellig fra direkte reklame da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg