13375k1133z Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Et flyselskap har en pris og rabattstruktur som ble utviklet for en verden der de fleste billettene var bestilt gjennom et erfarent reisebyrå. Et eksempel kan være rabatten som tilbys til par, hvis en betaler full pris, så får den andre 50% rabatt. Diskuter problemene å utvikle web-basert, B2C (business to consumer) booking system som innlemmer disse strukturene. Hva er den beste løsningen? Endret 23. februar 2011 av 13375k1133z Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Bumper denne jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå