Palkohest Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hei hei Når jeg prøver å starte CoD:MW2 får jeg en feilmelding om at grafikkortet / driveren ikke støtter Pixel Shader 2.0, og IW4 console kommer opp med følgende melding: execing ragdoll.cfg from fastfile ----- Client Initialization ----- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 1.1 Vertex shader version is 2.0 Video card or driver doesn't support pixel shader 2.0 or better. Huffman Took 2 Milliseconds Error during initialization: Video card or driver doesn't support pixel shader 2.0 or better. Får samme feilmelding på div. andre spill også, som alle har funket greit før jeg oppdaterte skjermkort driver ( Catalyst 11.2 ) Har prøvd mange forskjellige drivere (inkl. den jeg hadde før 11.2), men med samme resultat. Specs: OS: Windows 7 64-bit Hovedkort : DFI LP DK 790FXB-M3H5 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4890 Prosessor: AMD Phenom II X4 965 Processor (4 CPUs),~3.4GHz Kan finne mer info om det trengs Endret 23. februar 2011 av Palkohest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå