lolz2k Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her finner du de offisielle RIFT serverne! Hadde det ikke vært artig å fått samlet mange norske spillere på samme server? Lage norske guilder kanskje? Jeg blir antakeligvis å finne på Whitefall. Hovedsakelig fordi det er 1/2 PvP servere og Cloudborne høres teit ut Jeg skal være Guardian Mathosian Warrior. Hva skal du være og på hvilken server skal du spille på? Lenke til kommentar
DanielBS Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 US Seastone navn: Rastaman guild: Puff Puff Pass - leder. Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 DanielBS: Hvorfor velger du å spille på en US server? Hvis du har tenkt å raide med guild krasjer vel det ganske med tidene dersom du har jobb/skole/studier? Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det blir nok Whitefall på meg også. Går for Guardian, men usikker på rase. Blir i vertfall rogue som main char på meg =) Can't wait! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) DanielBS: Hvorfor velger du å spille på en US server? Hvis du har tenkt å raide med guild krasjer vel det ganske med tidene dersom du har jobb/skole/studier? Om han ikke bor i statene da ... Jeg blir å finne på EU Argent, som Guardian. Endret 23. februar 2011 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå