agito Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) For øyeblikket har jeg et ATI HD5870 og har nå tre monitorer tilkoblet. Jeg ønsker i tillegg å kunne koble en TV til PCen. Da HD5870 kun kan vise bilde på tre monitorer samtidig lurer jeg på om det er mulig å kjøpe et billig kort fra samme merke, F.Eks et HD5570 for så å koble TVen til dette kortet? Edit: Muligens dette ble løsningen: Amazon: 1x2 HDMI splitter. Endret 23. februar 2011 av agito Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du kan sette inn et til skjermkort og koble til 3 ekstra skjermer for å ha totalt 6 skjermer tilkoblet og aktive samtidig. Eyefinity vil kun virke på 3 av skjermene. Du kan lage profiler og bytte mellom oppsett som 3 monitorer, 4 skjermer eller kun tv med hotkeys som ctrl-alt-F9-F12. Fungerer fint. Det som profilswitching ikke får til er å skifte crossfire-modus, i ditt tilfelle ikke noe problem siden du vil kjøre med crossfire slått av uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå